Ben seviyorum, çok da dinlerim…
Daha önce dinlememiş olanlar için buyrun bir kaçı…
90lar benim için çok başkadır çocukluk yıllarım o Zaman atari vardı bilye oynamayı yakar top istop oynamayı çok severdim
Orta okulda iken yalın şarkısı zalim oyun bozan vay be..
Sen yorgun düşmüş kara ayaz, aşka suskun
Yok başka bir yol kanatların, rengi solgun
Bilsen kendimden uzaktayım (uzaktayım)
Dönmem harbimden ıraktayım (ıraktayım)
Kalbimden at varmaz elim
Yaşlı gözüm, aşka küsüm
Derdinle çok yandı tenim
Yağmur senin, gül bahçenim
Sende benim
90lar değilim ama bende bırakayım bir tane.
İlyas Yalçıntaş- yağmur 🎊🎉
Güzel her zaman güzel
Bunu da dinleye dinleye eskitmekten korkmuşumdur:)
Harika, arabada bir önceki arşivimde vardı:)
Seninle bu konuda yarışılmaz
Dinlemediğim, bilmediğim oek az şarkı vardır. Bak bir tane de ben atayım
Bildiğim yerden gelir umarım
Kentsel dönüşümler de çok güzeldi
Ben herkesim bildiği dinlediği değil de kenardakileri daha çok dinlerim ama evet kentsel dönüşümler de güzeldi☺️

😄 Ben yinede 90lar derim her anlamda
Teşekkür ederim
Rica ederim
Cevap
6Cevap
Severim hepsini…Teşekkürler
Hepsi olmasa da bazıları gerçekten kaliteli oluyor...
biz yeni eski ayirmayiz her duyguya acigiz
Öyle gerçekten☺️🍀
80 sonları 90 lar çocuğuyum…
Kulağıma hoş gelen şarkıları dinlerim
Bazen
Sever dinlerim
Yeni şarkılar leş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?