evet , git gide apaçileşiyoruz.. sabahtan akşama kadar sadece bunları dinleyen insanlar tanıyorum.. başka bir şeye müzik demiyorlar.. müzik bu kadar dar ve sığ değildir.. yanlış anlaşılmasın , bu adamları dinliyorsun sen apaçisin demiyorum hiç kimseye. ne haddime.. ama inanın , müziği sadece bu isimlerden ibaret zanneden , bunlardan başka hiç bir şey dinlemeyen bir nesil yetişiyor.. her şeyi abartıyoruz.. b. kunu çıkarmak derler ya.. o derece bir toplum haline geldik..
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Hiç biri ya da diğer seçeneği de olsaydı keşke, herkesin müzik zevkine saygım var ama şunlar en çok dinlenenler ise vay Türk müzik sektörüne, bozuk Türkçe, sığ cümleler ve bir sürü saçma saklaban tipler.
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
yeni gençlik leş dinliyor leş! müzikle alakası olmayan leş dinliyosunuz. ülkenin neresini tutsan elinde kalıyor. müzik kültürünün iyi olması beklenemez zaten…
Üçünü de dinlemiyorum. Sefo şu "bilmem mi" şarkısını söyleyen çocuksa o şarkıyla o kadar dinlenmesi normal. Her yerde duyuyorum bu şarkıyı. Bir ben sevemedim galiba.
Hiç birini dinlemem bana iğrenç geliyor saçma sapan sözler ve müzikler biraz bir şarkının duruşu dinlenebilitesi olur saçma sapan birbiri ile alakası olmayan sözler
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
isimlere bak aw 1) Ezhel 2) Murda 3) Sefo
aklı başında bi Türk evladı dinlemesin bu tuhaf isimli mahlukları
Üçünden de iğreniyorum.. Zaten rap ten nefret eden biriyim. Buram buram varoşluk, zorbalık, kadın düşmanlığı, iğrenç küfürler... Onun dışında bu saydıklarınız tamamen rap sayılmasa da varoş oldukları ortada.