Şu sıralar en çok sardığım şarkısı;
Ve garip şekilde birçok şarkısını ilk dinleyişimde pek sevemiyorum. Zamanla hoşuma gidiyor ve sürekli dinlemeye başlıyorum. Garip bir nitelik farkındayım.
Bunu severim.
Cevap
0Cevap
Starboy çok iyi, deli gibi dinledim bir ara.
Her şarkısını severim ama en çok wasted times
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?