Burak ile Kurtuluşu sevmeyenler gitsinler, Heijan ile Muti dinlesinler sjajajjs
Kurtuluş Kuş & Burak Bulut 'un yeni şarkısı yayınlandı. Bu ikiliyi nasıl buluyorsunuz?
Burak ile Kurtuluşu sevmeyenler gitsinler, Heijan ile Muti dinlesinler sjajajjs
Oldukça güzel iş çıkarıyorlar. Hejan ve mutide fena değilmiş 🤣
Ben çok beğendim bana enerjileri geçti açıkçası bir kere ikili ses uyumları çok güzel sesleri birbiriyle bütünleşmiş kulağı tırmalayan bir sesleri yok o açıdan uyumu yakalamak zaten en önemlisi..
bir de samimiler yani doğallar bence kliplerde falan da bu açık ve net bir şekilde görülüyor zaten klipleri de abartılı değil genelde doğal ve samimi ortamlarda çekilmiş klipler..
Bu şekilde giderlerse kendilerini bozmazlarsa yine aynı dinlenme sayılarına ulaşacaklarını düşünüyorum ben 🙂
Cevap
9Cevap
Bunlar balon, önce güzel başlıyor, sonra biri çıkıp söndürüyor artık müzik bile kalıcı değil. Ne varsa eskilerde varmış diyorum. 🙂🙂
Heijan ve Muti mi onlar kim? 🤣🤣🤣
Yansın geceler pelinsu eceler ajajaj
Abin Dızzo Bremın diye şarkı yapanı dinleyeceğimi düşünmene kırıldım. 🤣🤣🤣
Link atar mısın sjajan
https://youtu.be/uNB4NQB9rwk 🤣🤣🤣 En sevdiğim. 🤣🤣🤣
Hobaaa 😂😂😂
Kop kop. 🤣🤣🤣
Demek ki soyunmadan karı kız oynatmadan da güzel videolar çekilebilirmiş 😏
Gayet güzel olmuş beğendim.
bence şu an zamana ayak uydurmaya çalışıyorlar oysa heijan 2014 de onnumaraydı benim için şuanda şuanki piyasaya ayak uyduruyor eski tarzında olsa 2x dinlenirdi diye düşünüyorum
Ne saçma bişey bu. Ne mal şarkılar şarkıcılar çıkıyor piyasaya
Hep aynı bunların şarkıları. Sanki sadece sözleri değiştiriyor gibiler
Burak bulutu cok seviyorum sarkilarida guzel
3 şarkı da güzel 😁😁
Sesi biraz itici geliyor bana.
Şuana kadar iyiydi umarım böyle devam ederler..
Öncekiler guzeldi ama bu olmamış bence
İyiler bakalım havaları ne zaman sönecek 😀
Uçuyorlar kuş gibi
Çok beğeniyorum
Tarzım değiller
Güzel beğeniyorum
Bunlarında modası geçer yakındır..
Ben beğendim😁
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?