Bunu dinliyorum. Biliyorum içinizden" Kitap okurken Freestyle Beat'i mi dinlenir?" diyorsunuz fakat benim hoşuma gidiyor belki de okuduğum kitapla alakalıdır.[Sherlock Holmes]. Sizin kitap okurken dinlediğiniz müzikler hangileri. Doğrusu kitap okurken müzik dinleyen birin çıkacağını pek sanmasamda müzik dinlemeseniz bile en azından kitaplarınızı paylaşın.
'Raspo Beats' diye bir Youtube kanalı var oradan sırayla açıyorum. 2-3 dakikalık oluyor. Her bir video çok güzel. Slow-duygusal-hafif beat'li müzikler oluyor. Okurken ağlamışlığım da var, o kadar etkilemiştir beni. Onun haricinde doğadan sesler dinlerim. Yanan odunun sesi-yağmur sesi-rüzgar sesi-yaprakların hışırtısı-dalga sesi... gibi...
Genellikle bu tarz müzikler dinlemeyi tercih ediyorum. Bas'ları ve tiz'leri benim için çok önemli müzikte. Birde müziğin standardın dışında yükselmesi alçalması benim için çok önemli. Müziğe tadını veren o çünkü kitap okurken de daha sürükleyici bir şekilde okumama sebep oluyor. Müzikle okuduğum kitabı TV açıkken okuyamam. Müzik ayrı bir tat veriyor.