https://youtu.be/-aW8x1jTA2U
Neymiş efendim aynı soruyu daha önce sormuşmuşum hatırlattığın iyi oldu bilmiyordum 😒
Neymiş efendim aynı soruyu daha önce sormuşmuşum hatırlattığın iyi oldu bilmiyordum 😒
Karşıyım alayına karşıyım var mı? 😎
Yok 😅
😂
Şarkı çok güzel be.
Şarkı güzel Sezen her şarkısı bi serenad zaten dee ne biliyim ya oynak şarkılarıyla pek aram yok 😂
Slow duygusal kanser bir şeyler olmalı mesela 9 yıldır dinlediğim bu şarkı gibi ;
https://youtu.be/VL_t6lrpAys
Atın ölümü arpadan hadi gelin arkadan
Yarı yolda bırakan taş olsun
Aşk yoksa eğer imzan batsın karılar kocalar boşolsum 😂
Oynak oynak saydırmış.
Kraliçe işte ❤️
Gecenin 2sinde maşallah bu ne enerji 😅😅
Bu soruya gelene kadar depresyona 1 adım uzaktaydım.
Sezen Aksu karşıyım dinleyince kendime geldim sjsjajsn
Benim gönderdiğimi dinle
Depresyona iki adım daha ilerle 😂
https://youtu.be/OEd_EzbSjUU
Bak ne dinliyorum.
Hatırlıyor musun bunu?
Hdjjah😂
Ooo gençliğimi çürüten saçma şarkılar listesinde ilk sıralara oynar 😂
Ama şaka bi yana şimdiki pop şarkılarda bile eskilerin kalitesi yok be
Şarkının süresine baktım 5 dakikaya yakın.
Keyifle dinler tekrar tekrar açardık.
Şimdi 2 dakikalık şarkıları dinleyemiyoruz sıkılıyoruz.
Eskide varmış bişeyler harbiden.
Serdar ortaç reyiz bi şarkı yapardı topu topu bir beste derdi arkasındanda ara sıra bi besle 🤣 bi yıl dinlerdik bunu 🤣
Yazınca daha bi tuhaf geldi bu sözler ne ya djdjfj
Bunu dinle
“Ballı lokma tatlısı
Aman hadi hayırlısı” 🤣
https://youtu.be/N_E9abZ8nyA
Aboneyim abone olmadığı için teşekkür etmem gerekiyor mu?
Sanırım teşekküre gerek yok çünkü bizzat kendisi 😂
😂Keşke sezen aksu ile depresyona girseydim 😂😂😂
Ama Ozan filan derken sen istedin bunu 🤣
Bide Rober Hatemo vardı Rober miydi Robert miydi ya Hatemo muydu neydi ya o zıkkım 😅
https://youtu.be/idMIEUFP3Ys
Hahahah gece gece hobaaa 😂
Robermiş 🤣 tipe bak Allah’ım yarabbim ya beyaz atlet dar kot pantolon saçlar uzaylı gibi 🤣🤣 neler yaşamışız biz neler çekmişiz de o dönemlerden nasıl sağ çıkmışız 😂
Kıvırıyo bi de g*t filan atıyo ya nsjdjf
Bence çok güzeldi. Arada açar dinlerim ben 😄 beyaz ve sen şarkısı çok güzel değil mi?
İtiraf et. 😂
O şarkı harbiden iyiydi ama ya “attın imzanı kıydın ikimizede çektim kendimi sen mutlu ol dünya evinde” filan baya damardı ve ben damar severim dayanamam 😅
Asıl işin ilginç yanı, şarkının ilk çıktığı zamanlar, şarkının düğünlerde dans müziği olarak çalınmasıydı sjsjsjs.
Ne kafalar varmış yaa 😂
Şimdi bu şarkının yorumlarına baktım da kızın biri yazmış sevgilisiyle şarkıları buymuş ve sevgilisi 7 ay önce ölmüş ne de güzel olmuşsundur beyazlar içinde sen diyo… modumu düşürdü beaa
O da bir şey mi düğünde huzurum kalmadı’ya oynayanları gördüm ben 😅😅
https://youtu.be/4A27LFrR5fc
Şarkının klibini ilk defa şimdi izledim sjsjsjsjs
D
Beyaz ve senin düğün şarkısı olması kadar ilginç 😂
Modun yerine gelsin😄
Yıldız ablam 😍
Şarap gibi kadın dün vardı bugünde var yarında olacak 😌 bunun bi de “bin dereden su getirsem arınamazsın” diye bir şarkısı vardı 😂
Hepsi güzel 😊
Keyifli sohbet için teşekkür ederim, iyi geceler 🙏😊
Ben teşekkür ederim, iyi geceler 🙂🙂
Eig için teşekkürler 😊
Cevap
1Cevap
Alın ayol moraliniz yerine gelsin.
https://youtu. be/352QSI4nsQk
Tam moralimiz yerine gelemiyor keşke o boşluğu bırakmasaydın yazacaktım 😅
Teşekkürler :)
Gitmem daha..
sezen aksu tükenecegiz
ben de yoluma giderim..
Canımsın sen
Aşktan ne haber...
Ne yapayım şimdi ben
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar