Müzik & Etkinlik Bağlılık duyduğunuz vazgeçemediğiniz şarkılarınız var mı? Hayalsiz_Adam Takip Et Xper 7 Yaş: 30 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 40 Yapay Zekaya Sor bir tane bıraksanız ne güzel olur Güncellemeler+1 yıl https://www.youtube.com/watch?v=qQzdAsjWGPg ve benim bağlılığım Güncellemeler+1 yıl güzel keşifler oldu herkese teşekkürler Bağlılık duyduğunuz vazgeçemediğiniz şarkılarınız var mı? Cevapla Güzellik Soruları Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
biegrace Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 98% +1 yıl je te laisserai des motshttps://www.youtube.com/watch?v=mcdO9UP0hp8 1 8 Yorumla Hayalsiz_Adam +1 yıl ne hoş bir şarkı ya Yorumla biegrace +1 yıl bence de, hiç sıkılmadım 5 6 yıldır dinliyorum Yorumla Hayalsiz_Adam +1 yıl Yıllarca dinlemek her seferinde anılara gitmek ne güzel Yorumla biegrace +1 yıl anılar değil de kendi düşüncelerimin değişimini hatırlatıyor bana bu şarkı Yorumla Hayalsiz_Adam +1 yıl Evet o hissi veren şarkılar da var. Yorumla biegrace +1 yıl anladığım kadarıyla iyi bir dinleyicisiniz. daha çok şarkıların hissettirdiği şeyleri önemsiyorsunuz. şarkı dinlerken buna göre seçim yapan insan sayısı oldukça az Yorumla Hayalsiz_Adam +1 yıl evet teşekkür ederim hislerime dokunan tercüman olan şarkılarım onlara hayranım. Yorumla biegrace +1 yıl rica ederim Yorumla
LEYYA_GS Takip Et Master Yaş: 34 , eic 63% +1 yıl https://youtu.be/Bufc6WgKCMA Bu olabilir 🦋 1 2 Yorumla Hayalsiz_Adam +1 yıl Yeni şeyler keşfetmek ne güzel, teşekkürler Yorumla LEYYA_GS +1 yıl Rica ederim. Yorumla
İnyourtears Takip Et Xper 6 Yaş: 22 , eic 98% +1 yıl https://www.youtube.com/embed/TjpqzcdOsik2 aydır dinlemiyordum gerçi. 1 2 Yorumla Hayalsiz_Adam +1 yıl ah evet çok güzel bu Yorumla İnyourtears +1 yıl Kesinlikle... Yorumla
BrfnArsln Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Evet, dinliyorum hatta şu an.Tam dört yıl olmuş dün..🥀 1 5 Yorumla Hayalsiz_Adam +1 yıl hangi şarkı Yorumla BrfnArsln +1 yıl Tam dört yıl olmuş dün 😅 Yorumla Hayalsiz_Adam +1 yıl tamam bu benim cahilliğimdi evet :D Yorumla BrfnArsln +1 yıl Estağfurullah 🙈 Yorumla Hayalsiz_Adam +1 yıl yok valla doğruya doğru şarkıyı duymamıştım ve bir çırpıda okuyunca farklı anladım :D Yorumla
Blackfield_ Takip Et Xper 2 Yaş: 24 +1 yıl Cigarettes after seks'in tüm şarkıları diyebiliriz. 1 6 Yorumla Hayalsiz_Adam +1 yıl Evet diyebiliriz, altına imza atarız. Yorumla Blackfield_ +1 yıl O gurubu biliyor musun? Yorumla Hayalsiz_Adam +1 yıl Evet severim. Yorumla Blackfield_ +1 yıl Özel bir gurup olduğunu düşünüyorum. Yorumla Hayalsiz_Adam +1 yıl bu düşüncende yalnız değilsin Yorumla Blackfield_ +1 yıl )) Yorumla
_personne_ Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Şu sıralar buna vuruldum:Oasis - I'm Outta Time 1 1 Yorumla Hayalsiz_Adam +1 yıl aa çok iyi Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
je te laisserai des mots
https://www.youtube.com/watch?v=mcdO9UP0hp8ne hoş bir şarkı ya
bence de, hiç sıkılmadım 5 6 yıldır dinliyorum
Yıllarca dinlemek her seferinde anılara gitmek ne güzel
anılar değil de kendi düşüncelerimin değişimini hatırlatıyor bana bu şarkı
Evet o hissi veren şarkılar da var.
anladığım kadarıyla iyi bir dinleyicisiniz. daha çok şarkıların hissettirdiği şeyleri önemsiyorsunuz. şarkı dinlerken buna göre seçim yapan insan sayısı oldukça az
evet teşekkür ederim hislerime dokunan tercüman olan şarkılarım onlara hayranım.
rica ederim
Bu olabilir 🦋
Yeni şeyler keşfetmek ne güzel, teşekkürler
Rica ederim.
2 aydır dinlemiyordum gerçi.
ah evet çok güzel bu
Kesinlikle...
Evet, dinliyorum hatta şu an.
Tam dört yıl olmuş dün..🥀
hangi şarkı
Tam dört yıl olmuş dün 😅
tamam bu benim cahilliğimdi evet :D
Estağfurullah 🙈
yok valla doğruya doğru şarkıyı duymamıştım ve bir çırpıda okuyunca farklı anladım :D
❣️❣️❣️❣️
Cigarettes after seks'in tüm şarkıları diyebiliriz.
Evet diyebiliriz, altına imza atarız.
O gurubu biliyor musun?
Evet severim.
Özel bir gurup olduğunu düşünüyorum.
bu düşüncende yalnız değilsin
))
Şu sıralar buna vuruldum:Oasis - I'm Outta Time
aa çok iyi
Agoni-Hiç benim olmamışsın
5sos'un bütün şarkıları