Okuduğu kitabın fotoğrafını çekip paylaşan insanlar hakkında ne düşünürsünüz?

Merhabalar 🎈 Bazen görüyorum, gittiği kafelerde, mekanlarda, ya da evde ambiyans hazırlayıp kitabı da kadraja ekleyip fotoğraf çekip paylaşan insanları. “Ben çok çoook kültürlüyüm bakın kitap okuyorum” imajımı vermek isterler bilmiyorum. Belki sorsam bir cümle dahi okumamıştır. ya da okumuştur bilemem. Siz be düşünürsünüz?
Okuduğu kitabın fotoğrafını çekip paylaşan insanlar hakkında ne düşünürsünüz?


Okuduğu kitabın fotoğrafını çekip paylaşan insanlar hakkında ne düşünürsünüz?
Cevapla