https://youtu.be/uEDhGX-UTeI ~bu şarkı çünkü ilk başlarda sessiz, sonra doğru kükrüyor. 🎧
Bir şarkı olsan... Boşluğu hangi şarkıyla tamamlarsın?
https://youtu.be/uEDhGX-UTeI ~bu şarkı çünkü ilk başlarda sessiz, sonra doğru kükrüyor. 🎧

İçindeki küfürlerden ötürü özür dilerim
https://youtu. be/2DaRhiCKGMk
Bu ikisi
Yaa ama ben bir tane şarkı paylaşacaktın sayende 3 olduu 🙈
🙈🙈 ama ikisi bir benim için
Yok kıız ben bir tane paylaşacaktım güncellemede sayende ikisinide ekleyeceğim diyorum 🥰 Ayrıca istediğin kadar paylaşabilirsiniz sayende yeni güpgüzel şarkılarla tanıştım 🥳
Oyyy canımsın ♥️♥️♥️♥️
Sendee 🤗🖤
Saol kardeşim eigler için ♥️♥️♥️
Rica ederiim 🤗🌱
Cevap
5Cevap
Şu an böyleyim...
Hem övüyor hem gönüyor sanki 🤣 artık fav şarkım kdkdkcjnx
Şarkının müziğindeki depresiflik hoşuma gidiyor 😂 evet güzeldirrr
Bu ne efkar çocuğum bu yaşta?
Hayat çok yordu teyzecim
Doğru hele ki sizin yaşınızda 😔 Resmen tüm bombalar patlatıldı 💣 Ama umudunu kaybetme evladım hep her gecenin arkasından doğan Güneş'i bekle. Çok mu uzun sürdü güneşin gelmesi? O zaman bırak güneşi yıldızlara selam ver. Onlarda yolunu aydınlatır
Abla hepsini geçtim de biri yüzünden hep bu efkar
Keşke tanımasaydım diyorum
Bak evladım bir kere hayatsan keşke'yi çıkarmalısın. Hem tanıdın o kişi sayesinde hayat hakkında bir şeyler öğrendin. Yani eski halinden daha bilgili, tecrübeli oldun. Birde böyle düşün. Ama bu aynı hataya bir daha düşmen gerektiğini göstermez. Bak sana bir söz yazayım: 'Tüm hataları kendimiz yapacak kadar uzun değil hayat. Başkalarının hatasından da öğrenin.' bunun gibi sözleri hayatının gündemine alırsan olaylar seni pek etkilemez 🌟
Yok ki, ben zaten bütün şarkıları yanlış söylüyorum öyle daha güzel.
🤣 olmaz öyle oyunbozanlık yapma çocuğum. Kim doğru telaffuz edebiliyor ki zaten? Hiç kimse, seç sende favorini 🥺 kırma şu nineyi be evladım
Bir şarkı seçiyorum, tam burada paylaşacakken başka bir moda bürünüyorum vazgeçiyorum. Ruh hali çok değişken bir insandan çok fazla şey istiyorsun bu soruda -.-
Peki
Profilimde ki şarkı. Teoman - Serseri.
Çok güzel, Teoman'ın şarkıları bir başka zaten
Gazapizm-Yeraltı Edebiyatı
Gazapizm harika bir grup ya şarkı mükemmel bu arada ✨
Aynn, Teşekkürler
Make it rain
Foy Vance mi Ed Sharen mı?
Ed sheeran
Çok güzel listeme ekledim 🌟
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar