Aslında hiç dinlemediğim iyi bir şarkı arıyorum bakalım kimden gelicek o şarkı 


Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
En sevdiğim iki şarkı (yıllardır):
https://youtu.be/8FbF18hDosw
https://youtu. be/x7gfYWjuUR8Mutlaka dinlemelisin :)
Belki hoşuna gider
Tesekkür ederim dinliyorum hemen 👍
Evet rihanna'yı daha çok beğendim jason derulo'dan :) dinlememiştim ikisini de ama müzik zevkin iyi 💯
Rica ederim ben tesekkür ederim 😊
Mark eliyahu - journey
Onu biliyorum ama severim mark eliyahu 👍
Daft punk - get lucky olabilir o zaman 😂
Dinlemedim bak bunu bakayım bi
Dinlemişim ismini bilmiyormusum 😊💃🕺 dans edesim geldi
Evet bence de çok eğlenceli eskilerden ama sevdigim bir parcaydi benim de 🥳☺
Tesekkür ederim pozitif birisi oldugun belli güzel 👏 beğendim
Pek değilimdir aslında kendime ama çevreme pozitifim, rica ederim beğenmene sevindim 🥳
O da güzel düşünceli birisin başkalarına negatifliği yansıtmıyorsun iyi bişey bu
Evet iyi bir şey ama kendi sorunlarımı da atlatabilirsem daha iyi olacak kendime de pozitif olmak istiyorum ☺
Umarım aşarsın daha mutlu ve neşeli olursun 🤗🙏
inşallah çok teşekkür ederim, sen de çok mutlu olursun inşallah ☺
Tesekkürler
Teşekkür ederim 😊
Rica Ederim (+) Pozitive 🧸💯💪🤍
Uuu çok iyi tesekkürler 😉
Politik a politik şarkısı (spotifyde yok ama youtubeda var)
Vaktin olursa bilinmeyen artizzzler albümunu tamamen dinle
6 sarkı var zaten
Hemen bakıyorum geri dönüş yapıcam
Dinledim pek tarzım değil rap olarak ceza sagopa vs dinliyorum aslında diğerlerini de dinliyorum ama daha çok biraz daha anlaşılır olanları :)
Sansar salvo dinliyonmu
Mesela dum taka dum sarkısı guzel baya
Ooo severim ayne bunları seviyorum virgin radio bağımlısıyım zaten 😂
Allame joker falan dinliyonmu
Allame bazen denk geliyor da jokeri bilmiyorum bir iki parça daha söyle bakıyım sevdiğin allame ve jokerden de olur
Allame Foya sarkısı çok iyi
Şehinşah Güller ve Rhyme züğürdün çenesi ile istila şarkilarıda güzel bence
Allame foya beğendim diğerleri benden uzak ama istila da iyi gibi bikaçkere daha dinlersem alışırım gibi 😊
Şehinşaha old scholl beat çok yakışıyo
Bide ördek sesi baya güzeldi
keske zararli aliskanlıkları opmasaydı, belki hala ördek sesli olurdu
Zararlı alılkanlıklardan dolayı mı sesi bozuldu kii?
Ben sigaradan falan sesi bozuldu sanıyodum, yanlıs biliyoda olabilirim
Anladım ben pek bilmiyorum olabilir
Zaten eskidende sesi aslında biraz kalındı ama şarkı söylerken ve freestyle yaparken ördek sesi çıkarabiliyodu, keske hala o yetenegi olsaydı
Bide o zamankarda ordek sesli diye dalga gecenler vardı, hala denk geliyom oylelerine
Yeteneğini kaybettiği kötü olmus gidiyormusun konserlerine geçen sene virginde bedava bilet kazanmıstım o zaman dinlemiştim sadece ceza filan da gelmişti
gitmedim, ailem yalan söyleyip sevgilimin evine gitcegimi sanıyo, izin vermiyolar
Hımm sevgilinden haberleri olmasaydı gidebilirdin
Sagopa sertlik kanında var hayatın - affetmem
Ben zaten Sagopacıyım şu sıralar Onca Şeyin Ardından şarkısına bayılıyorum
Morphia sallandım dinledin mi
Hemen dinliyorum dönerim 4 dkya
Pekii
Oaa şarkı zevklerimiz benziyor müslümde dinliyorsundur bence sen
Elbette ağır olmayan şarkılarını ben sigara dumanının altında kaç kadeh kırıldı vs sevgilim yokken aşk acısı filan çekiyorum bazen 😂
Aga be babayı sadece aşk acısı çekerken dinlemen üzdü ckeşiwlxowlx
Aşk acısı çekerken değil bee saçmalama
Müslüm gürses her zaman dinlenir ki onun şarkısı çıkınca kapatmıyorum bitene kadar saygısızlık olmasın diye 😋
Ama bence sen fazla dinleme alkolik olma bu yasta 😊
Yok be herşeyi dozunda yaşamayı bilirim dert etme xkelxşslxl
Aç kolunu bakıcam xmxnxmxnz
+ başlıyomuşun anlatmaya
Bunu baba öldüğünde attım şunu attığımda baba hastaneye yatmıstı filan diye 😂😂
Lan o kadar psikopat değilim iyice keko yaptın beni masum müslüm dinleyen biriyim dxöeöxkwşxkel
😂 hayal gücüm
Nev Gölge
Tesekkürler dinliyorum hemen
Rica ederim keyifli dinlemeler😊
Tiktokcu lilkekece benziyorsun
O kim bilmiyorum
Gördüm benzete benzete ona mı benzettin
O bana benziyoo 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar