
Ayrıca nostaljik şarkıların bazıları bana çok cazip gelir akşama bir iki tane bıraksanız ne güzel olur. D
Unutuldu
Değer kazandı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

İnsanlara severek yapmadıkları her işi batırırlar nitekim diziler gibi eski dizileri yeniden çekiyorlar
Biz, Müslüm baba dinlerken kroyduk şimdi cici Kızlar tiktok çekince moda mı oldu? öyle birşey yook. Popüler kültüre karşı Müslüm Baba, Latteye karşı oralet. Hadi kızlar lattenizi için uyuyun. biz sabahçıyız..
jenerasyon degısıyıor ,
her yas grubunun jenerasyonu unutmamıstır . dınler.
Bana göre değerini hiç kaybetmedi. Günümüzde çok nadir iyi şarkılar çıktığı için eskiler daha da değerli oldu.
https://www.youtube.com/embed/4BXLY9AfABMTeşekkür ederim 💮☺️
Rica ederim. 😊💞
Cevap
21Cevap
Benim için değerini hiçbir zaman yitirmedi nostaljik şarkılar
Yeni sarkilar ciktikca eskiler unutuldu yeni sarkilara deger verildigi kadar eski sarkilara deger verilmedi
Merhaba, ben değer kazandığını düşünüyorum ancak neredeyse hiç bir zaman dinlemedim diyebilirim. Benim tarzım değil pek.
Güzel şarkılar hiçbir zaman unutulmaz yıllar geçtikçe daha da değer kazanır.
Değer kazandı çünkü coverları yapılıyor. Hele ki bu pandemide.
Değer kazandı. Ben hâlâ Hey Corç Versene Borç dinliyorum
Değer kazandı bence şimdilerde kulağa daha hoş geliyor günümüz müzikleriyle kıyaslayınca
Ben hala dinlerim. Telefon nostalji şarkı dolu. Yenileri sevmem zaten
Artık yeni nesil o engin müzik bilgisiyle Bi halt üretemiyor. Duygu yok çünkü. Döndü dolaştılar ferdi Tayfur, Orhan gencebay, müslüm gürses, cengiz kurtoğlu, ibo şarkılarını okuyorlar. Dahası içine sı çı yorlar
Yaşlılar kendi zamanlarının nostaljik şarkılarını dinlerken, gençler bunu tür müzikleri pek bilmiyor.
Tük sanat müzigi ve türk halk müziği yıllar geçtikce dahada degerleniyor.
Ankette değer kazandı dedim ama her ikiside aslında...
Pop unutuluyor
Türk sanat müziği
Halk müziği
Aynı tazeliğini koruyor
Değer kazandığını düşünüyorum. Unutulanlar da vardır.
Yeni sarkilar eskilerin tadini vermiyo anlamsiz sarkilar sarki yapa yapa anlamli guzel sarkida yapamiyolar artik beste soz kalamdi heralde
Kesinlikle değer kazanıyor.
Değer kazandı bence, ben nostaljik şarkıları daha çok seviyorum.
Değer kazandı kardeşim ne unutulması
Değer Kazandı Tabikide
Bence değer kazandı. Eskiler herşeyden daha güzel.
Nostaljik şarkılar değerini kaybetmez
Kimi unutuldu kimi değerlendi
Çoğu unutuldu bazıları da değer kazandı
Ben unutmadım hala onlardayim
Eskileri çabuk unuturlar
her zaman değerlidir benim icin
Değer kazandığını düşünüyorum
Bana kalırsa değer kazandı
Değer kazandı net
Arada açar dinlerim.
ara sıra açıp dinlesem de bence unutuldu be
Değer kazandı
Unutulmaz bence
Ara sıra dinlerim
Deger kazandı
Şimdikiler bok eskiler süper
hayır unutulmadı
Değerlendi bence :)
Unutulmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?