Ama yorumlar arasında gördüm de Ajdar olmaz ya ahahahha
Hele hele hergün kendini daha da rezil eden Aleyna hiç olmaz...

"Eurovision' a katılmamak doğru bir davranıştır, devletin verdiği her karar doğrudur, devletin hükumetin verdiği kararı sonuna kadar desteklemek imandandır" diyenler vardı ne oldu! Eurovision' dan ayrılma kararı yanlış bir karardı, bunu vatandaşlar da söyledi. Sonra TRT - Eurovision iletişime geçti, Türkiye Eurovision' da tekrar yer alsın dedi. Devlet - hükumet ile vatandaş arasındaki hakları anayasa, yasalar belirler. Doğrunun tek kaynağı devlet değildir, doğmatik ve değişmeyen, tek bir kurum tarafından belirlenen bir doğru olamaz. Vatandaşta istediği gibi görüşünü açıklayabilir, devleti yönlendirebilir, bu vatandaşı suçlu yapmaz.
Yapmaz elbette ama bazı kararlarda devletin paylaşamadığı bilgiler vardır ona göre kararlar alınır.
@Secretservice_ Eurovision onlardan biri değildir emin ol, her şeyi halktan insanlar 21' inci yüzyılda daha iyi takip ediyor, internet var, birebir başka ülkenin insanlarıyla iletişime geçme imkanı var vesaire.
Mevzu görüşmelere neden şimdi başlanmış olması yani hangi dağda kurt öldü
Biz yarışmaya kızdık katılmama kararı aldık ne kıriterler lehimize değişti de bu kararı aldık
Haydi bu sorulara cevap arayalım bakalım
Cevap
101Cevap
Trt yönetimi gönderilmeli Eurovisiona.
Yıllarca kimlerle uğraştığımızı tüm dünya görmeli.
İnan Ermenistan, İsrail bile 12 puan verir bize bu dramı görünce. Şarkı söylemelerine de gerek yok, sahneye dizilseler kafi.
ne yazmıştı
Dans sahne şovu ses... Bunların birleştiği ve star ışığı olan bir sanatçı düşününce aklıma direkt Edis geliyor. Birinci olamasa bile dereceyle döneceğine eminim. Tarkan çok başarılı bir sanatçı evet ama sahne şovu? İsterseniz Mustafa sandalla çıkıp sallana sallana dans etsinler 😂😂
Ekonomisi berbat ülkeler Eurovision da sonuncu olurlar. Çünkü ekonomisinin berbat olmasının başlıca sebepleri: adalet, sanat, eğitim,özgürlük,özgürce kendini ifade etme ya da ifade etme biçimi hakkı vs. daha bir çok hayati özellik o ülkede hiç olmamasındandır. bir ülkeyi ve insanlarını insan yapan nitelik ve niceliklerdir bunlar. Bu nicelik ve niteliklere sahip olan ülkelerin ekonomisi kötü olması gibi bir durum söz konusu olmaz.
Günümüzdeki müzik sektöründeki biri katılacaksa hiç kimse, ülkemizi temsil etmiş olan sanatçıların yanına bile yaklaşamaz. Gitse nasıl bir etkisi olabilecek ki, EURO2020'deki milli takımımızın 3'te 0 almasından hiçbir farkı olmayacak. Gidecek şarkısını söyleyecek, jürilerde s*ktir git diyecek. Türkiye'nin temsilcisi olmaması, olmasından daha faydalıdır. En azından müzikte rezil olmuyoruz.
Tarkan gibi bir sanatçımız var. İsmi bile yetiyor çoğu mecrada.
Selda Bağcan var. Anadolu Rock kültürünü dünyaya tanıtmak için güzel bir arena.
Fazıl Say gibi bir sanatçımız var. Koy oraya güzel bir solist ile mesela.
Hakan Aysev gibi bir operacımız var bir halk müziği ile miyavlatırız.
Ben sana söyleyim Aleyna Tilki gibi birisi çıkabilir. TRT asla benim isimlerimi düşünmez
Dinlemesem de Aleyna Tilki olabilir çünkü gerçekten popüler kültüre göre şarkı yapıyor ve en son Dua Lipa ile iş birliği yapmıştı. Onun dışında BEGE (Berkcan Güven) olabilir çünkü gerçekten çok kaliteli şarkılar yapıyor ama autotune kullandığı için canlı nasıl bi performans gösterir bilinmez. O yüzden ben yeniden Manga veya Athena'yı görmek isterim çünkü hala onların üstünde daha kaliteli şarkıcı çıkmadı.
Manga'nın şarkısı içlerinde bana göre en iyisiydi, siyasi ve kültürel seçimlerin öne çıktığı bir yarışma oluyor. Seçimler objektif değil hele ki böyle bir zamanda katılmak tamamen aptallık olur.
Sertap Erener/ hadise/manga vb kişiler aslında başarılı değillerdi çünkü avrupada'daki Türklerin oyları olmasaydı Sertap 1. Zor olurdu, Hadise/manga vs de sonlarda olurdu...
1. liği Şebnem Paker'in "dinle" şarkısı hak etmişti ama siyasi sebeplerden dolayi 3. olmuştu..
Türkiye kaliteli bir 1. lik almak istiyorsa, sebnem Paker, Barış Manço, Candan Erçetin vb şarkıcilar gönderecek; yani hem kökenine bağlı hem de zamanı yakalamış birilerini..
misal, bu klipteki kalite yakalanmali en azından (bu olmaz tabii ama bu kalite ve ayarda olmalı ki efsane olsun)..
Kerimcan Durmaz dermişim belki bizi i. neleri görünce belki bizi AB, ye alırlar😄
https://www.youtube.com/embed/ks5L95aNhawAblan eurovisionda bebeğim😄
Homofobikler eksilemiş😂
Burda MaNga, Hadise gitsin diyenleri anlamıyorum zaten gittiler ikinciye gitmeleri saçma olur bence Cem Adrian ya da Mabel Matiz gitmeli ikisinin de sesi çok güzel onlardan umudum var ☺️ (Fanlar şimdi dis yağmuruna tutucak 😂)
Sertap erener 167 puan mı ne almış 1. Olmuş hadise 192 mi ne almış 3. Olmuş hangisi daha başarılı tabiki 1. Olan.
O yarışma çok taraflı ve haksızlıklarla dolu
Edis ve Hayko beraber çalışsın, Edis yazsın, Hayko söylesin.
Aga Manga'nın rakibinde ses tonu bile iyi değildi ırkçılık yapıldı resmen
başka bir açıklaması olamaz bunun. Benim ülkemi o kadın temsil etse utanırdım yemin ederim ya
Aynı fikirdeyim. Bu durum her sene aklıma gelir sinirimi bozar. Birinci olmalıydık
aa gerçekten katılıyormuyuz inş çok sveerim eurovisionu bu senekini ananemlerde canlı izledim eurovisionla ilgili türk kanallarını izler ve takip ederim storyme atarım kısacası tam bir eurovision fanıyım inş haber gerçektir gelecekte eurovisiona katılma hedefimde var
e hani hadise açık saçık giyiniyor diye çekilmiştik? bi karar verin lan artık..!
Etkileyici bir kareografi ve müzik de çok önemli. Sesi güzel bir sürü sanatçımız var ama güzel bir show koymazsak ortaya, başarılı sonuç alamayız.
Bence ajda pekkan gitsin. 41 sene sonra aynı kadını - hem de değişmeden - görmeleri şaşırtıcı bür süpriz olur.
İnanmıyorumm , işte bu işte buu , a milli takımın yenilgisinden sonra bu haber beni çok sevindirdi 😍 umarım italyadaki 2022 esc’ye katılırız , benim gitmesini isteyeceğim kişi edis olurdu 💯
kardeşim ben de araştırdım TRT Genel Müdürünün resmi twitter sayfasına baktım eurovisionla ilgili bir haber paylaşmamış ne yazık ki haber yalan
Kanka gazeteye konusmuş twitterda yazmamıs
işte biz göremediysek o soruyu hazırlayan arkadaş sorunun altına bir zahmet kaynak haber atsın doğrudur paylaşmış olmayabilir.
bak abicim ben haberi sana bu yorumu yazdıkdan 2 dakika sonra okudum haber doğru ama haberin detayı farklı bak TRT Genel Müdürü İbrahim Beyin Açıklamaları : TRT'nin "puanlama sistemi değişmeden katılmayacağız" kararına halen sadık olduğunu belirterek, "Yönetim kurulumuz da hâlâ aynı kararda devam ediyor, ama bu arada Eurovision'la da görüşüyoruz" açıklamasında bulunarak, yetkililerin uzun bir aradan sonra tekrar bağlantıya geçtiğinin haberini verdi. Haber de TRT Müdürünün Halen eski karara sadık kaldığını Temennilerinin Puanlama sistemi yeni gelen EUROVİSİON Başkanı ile değişirse Katılma olasılıklarını dile getirmişler. Kendilerinin de Yeni Başkanın yarışma yönetimini takdir ettiklerini beyan etmişler lakin Şu an ne olur bilinmiyor ama kesin olan şu yukarda da okudun, Puanlama sistemi değişmeden asla katılmayacakları kararı geçerlidir
Doğru çok haklısın ama 9 senedir hiç bir trt kurul üyelerinin ağzından eurovision çıkmıyordu , bu çok heyecanlandırdı beni
umarım dedikleri gibi olur ama sende haberleri okurken algılara çok dikkat et internet dünyasında haberler şekilden şekile girebiliyor
Çok haklısın , bende okudum haberi ama burda lanse edildiği kadar kesin değil hiçbirşey
haber verilirken şu detayı vermemişler TRT nin hala daha oylama sisteminin değişmesinden yana olup, eski kararlarında sadık olduklarıdır eğer eurovision hala daha oylama sistemin deki değişiklik talebini kabul etmezse girmeyeceğiz
@bendeakrebim çok emin olma bence hala daha TRT oylama sistemindeki değişiklikde kararlılar. görüşme yapıldı ama eğer eurovision oylama sistemini değiştirmezse girmeyeceğiz
Bu yorumu 20 dislike yapmazsanız adam değilsiniz mangaacılar
@LadyHeard Sesi hasta diye kötü çıktı ama ona rağmen 4. ydü ve bir hasta ya rağmen gayet iyiydi düşün artık hasta olmasaydı neler olur du,
kıyafetleri gayet hoş tu tam o şarkıya uymuştu,
Yapılan show lar, Oradaki enerji ise müthişti ben manga nın bir + sını görmedim normal bir şarkı söylediler ne enerji var, ne güzel showları var arka da duran robottan farksız bir atmosferleri var dı.
Kim ne derse desin eurovision da kimse Hadise ve Alexander Rybak kadar iyi olamadı ve olamayacak
Ya bırak Allah aşkına dansöz gibi çıkmış romanlar gibi 😂Saç desen ayrı fiyasko Hadise'in sahne Showlarını beğenmiyorum sanma aksine İngilizcesi süper dansları çok iyi ama orda kötüydü YouTube de Belçika da söylediği sahne showu var Bad boy öyle yapsaydı 1. ciydik ama özensiz davrandı. Beni MaNga fani sanma ama adamların hakkını yeme gerçekten nefes kesici bir performans sergilediler parti klibi den sonra soğudum onlardan ama Eurovision da mükemmellerdi. Hakları net yendi
@LadyHeard İnsanlar saç a değil yapılan şeyler ne kadar ilgi çekici, şarkı ne kadar güzel ona bakıyorlar hem o kadar uzaktan yüzünü, saçını nasıl detaylı görüyorlar onu anlamadım :D o kıyafet i başka bir şarkı için giyseydi tamam derdim ama bu şarkıya yakışmış,
Şimdi baktım o video ya net eurovision daki hali daha çok şarkıya uymuş bence
Ben manga ya kötü demiyorum sadece fazla abartıldı diyorum neyse daha fazla tartışmamıza gerek yok nede olsa eurovision 2023 e kadar gelmeyecek 2023 den sonra da bir ihtimal başımızdakiler giderse gelebilir.
aman sakın ünlü biri olmasın amatör kişiler arasında yakışma yapılsın kazanan çıksın. biz eurovision’a saçma sapan hafisemkenan doğulungibilerle katılacaksak boş. ruhuna aykırı yarışmanın
👍👍👏👏
Zeynep bastık olabilir kız çok başarılı hatta Mustafa Sandal ile birlikte super olur
Eurovision yarışmalarının Türkiye için bitmesine gerçekten çok üzülmüştüm bu bizim için milli bir değerdi çünkü, diliyorum tekrar katılırız bu yarışmalara kimin temsil edeceği hiç önemli değil şu an.
Isidci yonetim dunyaya sirin gorusmeye calisiyor. Ama dunya yutmaz artik. Ikinci reza sarraf olayi yakinda patlak verecek ve dolar 10 uzerine atacak kendisini. Malum sahis korkudan titriyor. Ilk erken secimde abus yolcu
Gitmeyenlerden Mabel Matiz. Ceza nın da sesi var ama pop şarkıyla şov da yapılabilir. Can Bonomo da hem ses vardı hem gemi yaptı ama o bile birinci olmadı, yedinci oldu. Aynı zamanda maNga da bayağı iyi şov yapmıştı.
Gidelim de kimle gidersek gidelim artık kaç yıl oldu.
Bence ülkemizi baba yorgunla, ece ronay temsil etmeli. Aksini iddia edenin müzik sevgi yoktur net. Bu şarkıyla rahat birinci oluruz
https://www.youtube.com/embed/HG4IDUzwXDkSaka dimi jxisjsnxjs
ahahaha iyi o zaman , ben eksilemedim zjjxjidhsj
Türkiye den bilmem kim gider en güçlüler gitti zaten geriye kim gider bilemem her neyse ama diğer ülkelerden süper efsaneler ligi kurucam alın size liste :D
Polonya: Behemoth
Almanya: Rammstein
Norveç: Wardruna
Finlandiya: Moonsorrow
İsveç: Amon amarth
birinciyi seçmek neredeyse imkansız gibi :D :D
Fransa - Barbara
Türkçe bir şarkı ile katılmalıyız.
Gençleri görmek istiyorum.
30 yaş üstü kimseyi istemiyorum!
Kaçıncı olduğumuz önemli değil kaliteli iş çıkarmışsak.
Önemli olan saygı uyandırmaktır 👍
Kazansak da kaybetsek de önemli değil. Yeter ki katılalım ve dünyaya kendimizi gösterelim. Zaten sıfır çekmiyorduk. Az denemeyecek kadar puan alıyorduk
maNga gitsin. Almamız gereken bir rövanş var. Eminim yine harika bir şarkı yapacaklardır.
maNga, Hadise, Atena falan olabilir Eurovision da tutan şarkılar belli zaten ona göre konsepti olan bi şarkı yapıp katılabilirler.
Yorumlara baktığım kadarıyla temsil edecek düzgün bi şarkıcı yok. Ha duman olabilir orayı sesiyle sallar o ayrı.
Cem Adrian diyecem farklı söylediği için bunlar farklı olanları seviyor diye ama sıkılırlar. Edis, Mabel Matiz olabilir.
Ayrıca o fotoğraf yarama tuz bastı😪.
Mevcut şartlarda başarı yakalayamayız çünkü Avrupa tarafından ki bence haksız da sayılmazlar Antipatik görünüyoruz gerek yaptıklarımızla gerek söylemlerimizle...
Bir milletler organizasyonunda bulunmak güzel. Ama çekilmemize sebep olan sorunların değiştiğini beklememek gerek. Küçüknde olsa milli bir heyecan oluyordu
Ne görüşmesi Allah aşkına ya güldürmesinler beni 😂
Hadise açık giyindiği için bu ülkeden oy alamadı, onun yanında sonrasında bazı şeyleri işte jüri falan olayını bahane edip katılmadık bile.
Bence yine Manga katılmalı zaten son yıllarda Rock gruplar daha avantajlı, 1. olamasak bile üst sıralarda yer alabiliriz.
Ben oyumu atiyeden yana kullanıyorum, sesi dansı, renkli cıvıl cıvıl kişiliği ile gayet iyi temsil eder bence türkiyeyi.
Ayy bir zahmet olsun sevindim açıkçası 🙏 Ediş, Aleyna Tilki gibi kişiler olabilir. Tabi artık kadın sanatçı alırlar mı bilemiyorum.
Düzgün birini seçeceklerini sanmıyorum hatta aleyna tilkiyi seçerlerse hiç şaşırmam.. 🤦♀️
Katılacak kadar nitelikli sanatçı yok. Hadise var bir o da zaten Hollanda'da doğmasıyla vurdu Türkiye'yi
Bence güçlü bir ses göndermeliyiz ünden şöhretten çok... mesela gülçin olabilir. Ama yenilerden belki aleyna da olabilir. Emin değilim ha bu arada umarım yarışma adil gerçekleşir yoksa katılmamızın bir anlamı kalmaz
Edis katılsa kesin 1. Oluruz hem tipten hem sesten. Mabel matiz de iyi iş çıkartır ama pek gündemde olmayı sevmeyen birisi
Manga ya da Hadise
Allah için Aleyna tilki balonunu göndermeyin zaten milli takımla rezil olduk bari burda rezil olmayalım
Bence yine bir bayan yakalar..
Yine ingilizce bir şarkı , yine bir bayan yarışmalı bizi iyi temsil edecek, başarılı biri.
türk müziği hiç dinlemiyorum eskiler hariç babam bariş manço ve neşet ertaş açıyor. bir de türk saant müziği baya açıyor
Aleyna Tilki gibi s. alagin birini sececekler rezil olacaz milli takim gibi
Valla Türkiye hiçbir yarışmalara girmesin ğururlanacağımız yere rezil oluyoruz ya
Mabel Matiz, İlyas Yalçıntaş, Manuş Baba, Bilal Sonses...
Valla hep bilindikleri yolladık ama yeni kanları denemeyiz Zeynep bastık mesela 🙄
Hiç inandırıcı gelmedi haber ama. Şebo yakışır. Queen of Rock ❤️❤️
Zor bela kurtulmuştuk. Ne işimiz var siyasi arenada
Kesinlikle Mabel Matiz. Oldukça nadir bir sese sahip. Şarkıları hem modern, hem geleneksel esintilere sahip. Yarışmada bizi çok güzel temsil edebilir.
Çok gereksiz bi organizasyon yanlı taraflı çarpık ilişkili b. o. k gibi organizasyon gerek yok
Model grubu olabilirdi ama şimdi ya ezhel olur ya murda falan
Yıldız Tilbe çıplak sesle girse yeter zaten orkestraya gerek yok
Eee hani sanattan ziyade siyaset vardı bir daha girmeyecektik ne değişti?
net Pera, manga olmasa da mor ve ötesi efect gelebilir bu ekipten.
Mero'yu göndersinler 😄
Bütün avrupadada sevilen bir ünlü
Bence Rap Sanatçıları Temsil etmeli
Joker, Hidra, Ceza, Contra Gibi Sağlam Kalemler Gitmeli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?