TRT "Eurovision ile tekrar görüşmelere başladık"dedi! Sizce ülkemizi kim temsil etmeli?

TRT Genel Müdürü İbrahim Eren: "Eurovision ile tekrar görüşmelere başladık" dedi.
Sizce Eurovizyon'a kim gitmeli? Sertap'ın başarısını kim yakalar?
TRT Eurovision ile tekrar görüşmelere başladıkdedi! Sizce ülkemizi kim temsil etmeli?
Güncellemeler
+1 yıl
Bence Duman ya da Tarkan güzel olurdu. Rapçilerden de olabilir.
Ama yorumlar arasında gördüm de Ajdar olmaz ya ahahahha
Hele hele hergün kendini daha da rezil eden Aleyna hiç olmaz...
TRT "Eurovision ile tekrar görüşmelere başladık"dedi! Sizce ülkemizi kim temsil etmeli?
Cevapla