Naraninananaa naraninaaaaaa…
Kaybollduu ,, kaybolduu içimden o seslerr…
Her şeydiiii son bulduuuu KÖR BİR HEVEESLEE….
💃💃
Acı çekmek istiyorum şarkılar çok güzell😂😂
İnşallah olur diyelim. İş sarmaşığa kalsın. Sarmaşıkta oluruz, Kelebek gibi pervane de oluruz.
Vakti gelen de, o kısmet ki çıkar karşımıza inşallah.
Varda söyleyemem adı bende saklı kalsın :))
https://youtu.be/VL_t6lrpAys
Sen sevmezsin böylee şarkı ama all 😂😂
Bana şurdan bir kilo sarmaşır mısın? @hanjin 🙄
Sırnaşadabilirrr😂😂😂
Ehuhheee😂 neyseki bar bitane😂😂
Allahım gözümün önünde birbirlerini sevıyorlarrr😂😂
Bende aşık olucamm görücekssinizzz…
Binn yıll sonraa… olamadıı😭😭😂😂😂😂
@Hanjin tütütürürütüütürürürürürürrtütütüt inşallah yüzünüze gözünüze iiğce tükürdüm😂
@Hanjin anca öylee nazar olmazmışş🤪😂😂
Cevap
12Cevap
Sarmasik yaprakları çok lezzetliydi demini
Nerden geldiyse aklıma ekşi ekşi istedi
Sonuç olarak yok
Bismillah o nasıl sarmaşıkk😂
Valla ekşi ekşi sarmaşıklar vardi çocukken çok yerdim ama uzun zamandir görmedim
Senin dediğin asma yapragında olanlar sanırıımmm☺️
Hayır sarmaşık daha lezzetli oluyor asmadan
Bilemedim ben onu😂
Yok sarmaşığımız olsa olsa sırnaşığımız olur bizim sfg
Sarmaşık heryere sarıyor ya haniii😂
Amann boşşverrr😂😂
Hayır, bu da yok😏
İstersen Aşk İlişkileri konu etiketine taşıyabilirim
Bana fark etmezz☺️
Bana da fark etmez😄
O zaman bırak dağınık kalsın😂
Kalsın madem:)
Var ve karar verilmesi gereken yerdeyiz tam yerinde bir paylaşım olmuş benim için 😁
Maalesef yok olsa demek isterdim birine bence çok hoş seven insanların birbirine müzik göndermeleri
Sarmaşıkla ne işimiz olur bizim.
Di mi amaa sarmayanşa alakalı bütün mesele😂😂
Yok yahu bulamıyorum 💁♂️
Bulunca gel söyle isteyelım 😂😂
Öylee mi dedim bir yerde 🙈
Şey ben çok unutkan bir şapşiğimdirr😂😂
sarmaşık sevmem görünce kopartasım geliyor
Çokl iyi fikirr bende bu yolda ilerliiyiim bariiisiii😂😂
Senin var mı kiii merak ettim güzellik
Benim sarmaşıkla ne işim olurr😂😂
Heryere saranla cıkcıkcıkk😂😂
Sana özel olsa olur muydu
Bilemeyizz😂😂
Mesajın kapalı bilemezsin tabbi😁
Ben seçilmem seçerim😂😂😂😂
Seç o zamn niye bekletiyorsun
Acı çekmek için kandırmak lazım
Yok çünkü o sarmaşıklar beni boğup gitti
Öyle biri var😂
Dur tahmin edeyim🤪😂😂
Gönlümüzdeki tüm sarmaşıklar koptu
Geçmişş olsunn🙁
Sen varsın
Töbeee de😂
Düşündüm yokmuş
Miss gibi hayat😂
Hayır, yok.
Ne sarmaşık var ne gönlü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?