Yaz geldi, konser ve festivaller başladı. Çılgınlar gibi eğlenmenin tam zamanı! 🥳 Böyle etkinliklere katılmanın birçok güzel yanı var. Hemen sıralayalım, bakalım sizin için en iyi yanı hangisi olacak. 🤓
Konser ve festivaller arkadaşlarla zaman geçirmek için güzel bir fırsat. Hemen ekibi toplayın. 😎

Bütün bir yılın stresini atmaya hazır mıyız? En sevdiğin şarkıcının konseri veya eğlenceli bir festival tüm yılın yorgunluğunu alacaktır. 😇

Dans etmeyi herkes sever! Festivallerde hiç utanmadan istediğin gibi dans edebilirsin. 💃

Festivallerde tercih yapmaya gerek yok çünkü en sevilen sanatçılar bir arada. 🎤

Sadece arkadaşlarınla değil yeni insanlarla sosyalleşmek için de daha iyi bir seçenek olamaz. 💖

Festivallere katılmayı seviyor musun?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
Teşekkürler güzel bir bence
Özgürlük, stres atmak , güzel bir ani kaydetmek , içmek veeee dans etmek 🚶♀️🕺🚶♀️🕺🚶♀️🕺🚶♀️🕺🚶♀️😀
Sosyalleşmenin en güzel yoludur etkinliklere katılmak.
normalde hiç sevmem ama deniycem zeytinli festi
Bulaşıcı hastalıklar varken katılmak istemem pandemi olmasaydı giderdim
Dönem bu konserlerin çokça yapıldığı dönem, güzel bilgiler teşekkürler
Eskiden rock festivalleri olurdu haftalarca sürerdi ne günlerdi be
En sevdiğim canlı ses canlı müzik çok çabuk moda sokuyor
Her birine ayrı ayrı katılıyorum çok haklı ve yerinde paylaşım..
Konsere gitmeyi çok severim, o atmosferi havası çok eğlenceli oluyor ❤
yaaa festivallerin en şahane yanı kurtlarını dökene kadar dans etmek ve eğer kaliteli bi ekibin varsa dibine kadar eğlenmek
Bir sponsor bunulursa tabi ki katılmak istenir. Kalabalık psikolojisi iyi geliyor. Öyle çok düşünmeden olduğu gibi akışına yaşamak
Evet olsada katılsak iyi olurdu
Eğlenmek Başka ne olabilir
Seviyorum kalabalık ortamlarda bulunmayı
Emeğinize sağlık iyi bence
Maalesef böyle organizasyonlara hiç katılamadım.
güzel yazı olmuş tebrikler
Yaz festivalleri bir başkadır
Pek kalabalığı sevmiyorum
Faydali ve iyi
Bunlar güzel yanları 5 mi
para yok ki katılalım abzhahhxhax
Yazin vaz gecilmezi konser ve etkinlikler
Güzel bir yazı olmuş
Dağa güzel neler var ki
Ne çok bence yazılıyor böyle.. Üşenirim ben
Daha çok biçklap tarzı gece klüpleri falan
çok eğlenceli
Ah ah hepsi azaldı
Eğlenceli ortam
sosyal ortam için
paramız yok