Merhaba kelebeklerim 🦋

Bu bence'mde bana göre dinlenmesi gereken k-pop şarkılarını sıralayacağım. Ve evet linçleneceğimi biliyorum ama yapmayın bunu lütfen k-pop'a karşı ön yargılı olmayın. Bazı şarkıları hoşunuza gitmemiş olabilir ancak mutlaka seveceğiniz şarkılar vardır. Her neyse çok uzatmayalım ve geçeliim. Listede bulunmasını istediğiniz şarkıları görüşlere yazabilirsiniz.
(G)I-dle- Oh my god
Oh my god, she took me to the sky, oh my god she showed all the stars. Bu şarkı favorim sanırım. Dinleyin bence mükemmel. Şarkıyı üyelerden biri olan Soyeon yazmış. Çok başarılı.
Dreamcatcher- BEcause
BEcause I love U. Bence bu şarkıda mükemmel. Dreamcatcher favori k-pop gruplarımdan biri. Aslında k-pop değil de k-rock sayılıyor ancak listeme eklemek istedim.
Mamamoo- Where are we now
Where are we now? Mamamoo bence k-pop'ın en başarılı gruplarından biri bu şarkısı da mükemmel. Vokalleri çok iyi.
Kard- Gunshot
Your words like a gunshot. Bu grubu yenilerde keşfettim ve hoşuma gitti. Bu şarkısı favorim. Genellikle gruplar tek cinsiyetli olur ancak bu grupta 2 kız 2 erkek var.
IU feat. Suga of BTS- Eight
IU ve BTS üyesi Suga'nın söylediği şarkı çok hoşuma gidiyor. IU ölen arkadaşları için yazmış bu şarkıyı dinlediğim zaman üzülüyorum. IU'nun güzelliği ve sesi cidden mükemmel.
Akmu- Dinasour
Akmu iki kardeşten oluşan mükemmel bir gruptur. Dinasour adlı şarkıları çok hoşuma gidiyor. Bence dinleyin.
2NE1- I'm the best
내가 제일 잘 나가! 2NE1 maalesef ki dağılmış eski k-pop gruplarından biridir. Bu şarkıları 2NE1'ın ünlü ve güzel şarkılarından biri.
Itzy- Wannabe
Itzy'nin bana göre en iyi şarkısı Wannabe. K-pop insanlara kötü örnek olmuyor. :)
Aespa- Forever
Sanırım Aespa'nın en iyi şarkısı çoğu insana göre black mamba ancak bence bu daha iyi. Sesleri ve güzellikleri huzur veriyor.
Wendy (Red Velvet)- Like water
Red velvet adlı grubun Wendy adlı üyesi solo şarkısı çıkardı. Ve benim aşırı hoşuma gidiyor. Uyurken dinlenmelik tam da. :) ❤
Momoland- Thumbs up
Momoland grubunu dün keşfettim ve hoşuma gitti. Şarkıları güzel ve bağımlılık yapıyor özellikle de bu.
Twice- Like ooh-ahh
Twice grubu çok ünlü bir grup ve bu da çıkış şarkıları. Twice şarkılarının arasında en güzelinin bu olduğunu düşünüyorum.
4Minute- Crazy
4minute 2NE1 gibi dağılan gruplardan biri. Bu şarkıları en ünlü şarkılarından biri ve çok hoşuma gidiyor dinlemelisiniz bence.
Bu bence'm bu kadardır. Lütfen saygılı olun. Bir dahaki bence'mde görüşmek üzere.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer