K-pop'a Karşı Ön Yargılı Olmayın: Dinlemeniz Gereken K-pop Şarkıları!

Merhaba kelebeklerim 🦋

K-popa Karşı Ön Yargılı Olmayın: Dinlemeniz Gereken K-pop Şarkıları!

Bu bence'mde bana göre dinlenmesi gereken k-pop şarkılarını sıralayacağım. Ve evet linçleneceğimi biliyorum ama yapmayın bunu lütfen k-pop'a karşı ön yargılı olmayın. Bazı şarkıları hoşunuza gitmemiş olabilir ancak mutlaka seveceğiniz şarkılar vardır. Her neyse çok uzatmayalım ve geçeliim. Listede bulunmasını istediğiniz şarkıları görüşlere yazabilirsiniz.

(G)I-dle- Oh my god

Oh my god, she took me to the sky, oh my god she showed all the stars. Bu şarkı favorim sanırım. Dinleyin bence mükemmel. Şarkıyı üyelerden biri olan Soyeon yazmış. Çok başarılı.

Dreamcatcher- BEcause

BEcause I love U. Bence bu şarkıda mükemmel. Dreamcatcher favori k-pop gruplarımdan biri. Aslında k-pop değil de k-rock sayılıyor ancak listeme eklemek istedim.

Mamamoo- Where are we now

Where are we now? Mamamoo bence k-pop'ın en başarılı gruplarından biri bu şarkısı da mükemmel. Vokalleri çok iyi.

Kard- Gunshot

Your words like a gunshot. Bu grubu yenilerde keşfettim ve hoşuma gitti. Bu şarkısı favorim. Genellikle gruplar tek cinsiyetli olur ancak bu grupta 2 kız 2 erkek var.

IU feat. Suga of BTS- Eight

IU ve BTS üyesi Suga'nın söylediği şarkı çok hoşuma gidiyor. IU ölen arkadaşları için yazmış bu şarkıyı dinlediğim zaman üzülüyorum. IU'nun güzelliği ve sesi cidden mükemmel.

Akmu- Dinasour

Akmu iki kardeşten oluşan mükemmel bir gruptur. Dinasour adlı şarkıları çok hoşuma gidiyor. Bence dinleyin.

2NE1- I'm the best

내가 제일 잘 나가! 2NE1 maalesef ki dağılmış eski k-pop gruplarından biridir. Bu şarkıları 2NE1'ın ünlü ve güzel şarkılarından biri.

Itzy- Wannabe

Itzy'nin bana göre en iyi şarkısı Wannabe. K-pop insanlara kötü örnek olmuyor. :)

Aespa- Forever

Sanırım Aespa'nın en iyi şarkısı çoğu insana göre black mamba ancak bence bu daha iyi. Sesleri ve güzellikleri huzur veriyor.

Wendy (Red Velvet)- Like water

Red velvet adlı grubun Wendy adlı üyesi solo şarkısı çıkardı. Ve benim aşırı hoşuma gidiyor. Uyurken dinlenmelik tam da. :) ❤

Momoland- Thumbs up

Momoland grubunu dün keşfettim ve hoşuma gitti. Şarkıları güzel ve bağımlılık yapıyor özellikle de bu.

Twice- Like ooh-ahh

Twice grubu çok ünlü bir grup ve bu da çıkış şarkıları. Twice şarkılarının arasında en güzelinin bu olduğunu düşünüyorum.

4Minute- Crazy

4minute 2NE1 gibi dağılan gruplardan biri. Bu şarkıları en ünlü şarkılarından biri ve çok hoşuma gidiyor dinlemelisiniz bence.

Bu bence'm bu kadardır. Lütfen saygılı olun. Bir dahaki bence'mde görüşmek üzere.

K-pop'a Karşı Ön Yargılı Olmayın: Dinlemeniz Gereken K-pop Şarkıları!
Cevapla