“Tam bir kitap kurduyum.” diyorsan müjde: bkmkitap.com ’da dev yaz kampanyası baş-la-dı! 🎉 KScanla
Müzik & Etkinlik KizlarSoruyor’a Özel İndirimlerle Kitaplığını Doldurmak İçin Şimdi Alışverişe Başla! (Sayfa 4) bkmkitap Takip Et Sponsorlu Yaşam Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 3431 KizlarSoruyor’a Özel İndirimlerle Kitaplığını Doldurmak İçin Şimdi Alışverişe Başla! Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 65 kişi beğendi
Berlin-_- Takip Et Xper 4 Yaş: 23 +1 yıl Bayilirim kitap okumaya birde hava yagmurluyken oh ne guzel 0 0 Yorumla
celia22 Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Kitap alışverişlerimi hep Bkm kitaptan yapıyorum çok iyi.. Kitap okumayı da seviyoruz tabiki 0 0 Yorumla
delidayı0234 Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Kitap okumak için zaman gerekir oda bende yok 0 0 Yorumla
Benanneyim2204 Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Ülkede kitap fiyatlarının uçup gittiği bir zamanda bu indirim kaçmaz bence 0 0 Yorumla
Aaaaaaabb Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Ucuz şeyler kötü şeyler değildir emin olun pahalı olan şey illa iyi olacak diye birşey yok 0 0 Yorumla
sevval6kdk Takip Et Xper 3 Yaş: 23 +1 yıl Kitap okumaya bayılırım bu fırsatı değerlendirecrğiö mutlaka 0 0 Yorumla
Abdullah984984 Takip Et Xper 6 Yaş: 28 +1 yıl Kitap okumak iyidir. Elibe sağlık güzel yazı. 0 0 Yorumla
furkanwr Takip Et Xper 4 Yaş: 23 +1 yıl Gerçekten çok güzel bir kampanya olmuş ellerinize sağlık diyeyim 0 0 Yorumla
unicorn3686 Takip Et Xper 7 Yaş: 41 +1 yıl Martı A. Çehov süperdir!Mutlaka tavsiye ederim. 0 0 Yorumla
müzikçiyizbiz Takip Et Xper 4 Yaş: 37 +1 yıl neden bilmiyorum kış aylarında daha çok kitap okuyorum kış için alabilirim 0 0 Yorumla
meloike Takip Et Xper 1 Yaş: 32 +1 yıl Kitap okumak çok güzeldir özellikle de Cemal Süreyyanin 0 0 Yorumla
sessizliğinsırrı Takip Et Xper 6 Yaş: 23 +1 yıl Kitap okumayı seviyorum ama sabrım gelmiyor tuhaf 😂 0 0 Yorumla
Songul_Derya Takip Et Xper 1 Yaş: 32 +1 yıl kitap alışverişi yapmayı düşünüyordum. iyi denk geldi 0 0 Yorumla
drmetehanım Takip Et Xper 1 Yaş: 23 +1 yıl çok teşekkürler tam ihtiuacım olan şey de buydu 0 0 Yorumla
helppimnotsureee Takip Et Xper 2 Yaş: 29 +1 yıl Gerçekten çok işime yaradııı teşekkürler <3 0 0 Yorumla
Veronica_001 Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Okunması gereken o kadar çok kitap var ki yenilerine sıra gelmiyor 0 0 Yorumla
Esmermalo Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Bence kitaplığın doluluğu değil içeriğinin doluluğu önemli 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
276Cevap
Bayilirim kitap okumaya birde hava yagmurluyken oh ne guzel
Güzel fırsat. Değerlendireceğim.
kitap okumak iyidir ufku açar
Teşekkürler kampanya bilgileri için
Kitap alışverişlerimi hep Bkm kitaptan yapıyorum çok iyi.. Kitap okumayı da seviyoruz tabiki
Kitap okumak için zaman gerekir oda bende yok
Çok iyi fırsat değerlendireceğim teşekkürler KS
Ülkede kitap fiyatlarının uçup gittiği bir zamanda bu indirim kaçmaz bence
Hemen alışverişe başladim
Ucuz şeyler kötü şeyler değildir emin olun pahalı olan şey illa iyi olacak diye birşey yok
Kitap okumaya bayılırım bu fırsatı değerlendirecrğiö mutlaka
Pek sevmiyorum kitap okumayi
Kitap okumayı seven ben için güzel fırsat
Kitap okumak iyidir. Elibe sağlık güzel yazı.
Hangi kitaplar mevcut aceba
Gerçekten çok güzel bir kampanya olmuş ellerinize sağlık diyeyim
Martı A. Çehov süperdir!
Mutlaka tavsiye ederim.
plajda kitap keyfi... harika
Kitap okumak ve önermek çok güzel bir davranış
Aa çok güzel fırsat değil mi
hmmmm bak bunu bilmiyordum
Cok iyi ha hem faydali hem güzel
Daha yeni siparis verdim ahah
Teşekkür ederim siparişimi vereceğim
Güzel kampanya olmuş bravo
Kitapları genelde kütüphaneden alırım
Bir Kahraman Tazeoğlu çekelim ozaman
Güzel kampanya olmuş teşekkürler.
Kesinlikle tercih ederim çok güzel bi haber
neden bilmiyorum kış aylarında daha çok kitap okuyorum kış için alabilirim
Kitaplara bayılırımm süper olmuş
Gerçekten çok harika 🥰🥰
Kitap okumak çok güzeldir özellikle de Cemal Süreyyanin
Kitap okumak çok güzeldir
Mükemmel bir haber, hemen ilgilenmeli..✌️
Tesekkur ederimmm cok incesiniz
Kitaplar insanın ufkunu genişletir
Kitap okuyun okutturun cok guzle bisey cunku
Kitap okumayı seviyorum ama sabrım gelmiyor tuhaf 😂
kitap alışverişi yapmayı düşünüyordum. iyi denk geldi
kitap okumaya vakit kalmıyor çalışmaktan
Ucuz kitap kötü kitap değildir bence
Okuyalım okutalım cahillikten kurtulalım
Alışveriş yapmayı çok sevmiyorum 😉
Sipariş ettim bakalım bekliyorum
Kitap okumak güzeldir okuyalım
çok teşekkürler tam ihtiuacım olan şey de buydu
Kitap okumak lazım herkesin okuması şart
teşekkür elinize sağlık ♥️
Gerçekten çok işime yaradııı teşekkürler <3
Güzel bir kampanya olmuş.
Kitap okuma alışkanlığı kazanmak için fırsat
Her zaman en iyisi tabiki de BKMKitap. 😎👍
Tesekkur ederim cok makbule gecti
Okunması gereken o kadar çok kitap var ki yenilerine sıra gelmiyor
Bence kitaplığın doluluğu değil içeriğinin doluluğu önemli
Yararlı oldu bilgi için teşekkürler
İyi bir kampanya kaçırmamak lazım
Sarıcı romanlar var mı bilgisi olan var mı,
Teşekkür ederim yararlı oldu