Sorular: Moda & Stil
Tam tesettürlü olmak çok zor değil mi?
Ben hep uzun giyinirim mesela ve bol o yüzden zor buluyorum kıyafet falan
Tatlı, renkli kıyafetler giyen birisi sizin için çekici mi yoksa itici mi?
Son resim kadar renkli olmasın bence yaa. O kadarına gerek yok 🤭🤭
Giyimde kıskançlık yapıyor musunuz değer verdiğiniz insanlara?
Eş sevgili kız kardeş yakın arkadaş olabilir
Tanga giyenler cidden rahatsız etmiyor mu?
Merak ediyorum bir suredir de analiz yapiyorum artik cogu kadin oyle pamuklu don yerine tanga veya benzeri seyler tercih ediyor kalcalarin arasina bisey girmesi rahatsiz etmiyor mu? Bende boxer bile araya girince acaip...
Giyinmeyi bakımlı olmayı çok seviyorum?
Ama param yok kendime istediğim gibi bakamıyorum her şey çok pahalı 😥
Girdiğiniz zaman sizi farklı gösteren bir kıyafetiniz var mı?
Farklı bir kombin önerin bana
Örtünmek ve çarşaf dini bir emir mi yoksa gelenek mi? Çarşaf Türkiye'de de yasaklanmalı mı?
Suudi Arabistan Prensi Selman; —Çarşafı yasakladım, çarşaf giymek isteyen Türkiye'ye gidebilir" demiş..
Bir ayakkabının sizin için şık olması mı yoksa marka olması mı önemli?
Herşeyi boşverin bu topuklu şaka mıı😻
Uzun boya 39 numara gayet normal?
Arkadaşlar 36-37 numara kızlara takmışsınız o kızların boyu 150-160 falan oluyor. Ben hayatımda boyu 1.70 olup da 37 36 giyen insan görmedim, kusura bakmayın da boyum 1.70 ve 39 giymem kadar normal bir şey olamaz. Adamın...
Tatil beldelerinde kıyafet seçerken özgürlükten yana mısınız?
Çoğunluk normal yaşadığı şehirlerde ortama göre uygun giyinmek zorunda kalıyor malum bazı memleketler açılmayı pek kabullenemiyor hemen yaftalıyor insanları kadın erkek fark etmeksizin. Açılmaktan kastım bir tek göğüs...
Bu eşofman dışarıda giyilir mi?
kizlarin tarz olarak yorumlamalarini, erkeklerin ise kalçamıza bakilabilitesini puanlamalarini istiyorum bakilirsa giymeyecegim tabii hahshsh bunu mu begendin demeyin ama napiyim 😭 trde giyilmiyorsa bile amerikada...
Her gozlukte ayni sey yaşıyorum baska yasayan var mi?
Gözlüğü taktigimda hep sol çerçeve belli oluyo görüyorum sag tarafta yaşamıyorum ama bunu. Sizde de oluyo mu?
Pembe giymek erkeklerin eril enerjisini düşürür mü?
Pemboş pemboş🌸😀 görsel hiç de öyle demiyor gibi...🌸
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer