İlk kez tanga giymeden önce neler düşündünüz giydikten sonra nasıl hissettiniz kendinizi?


Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
15 yaşından beri hep giyiyorum, sanıldığı gibi kadınsı bir his vermiyor bence ama her gün giymeye bir şekilde kendisini alıştırıyor.
Anladımm😊😊
Vücudunuza yakışıyordur 😊
Kullandığınız model hangisiydi
çok merak ediyorsan nasıl hissettik giy bir dene tecrübe kazan bence
Denk gelirse giyicem 😁
Biraz farklı hissediyorsam ama giydikçe alışıyorsun.
Rahatmıdır
Bende giyicem 😁
Erkek gibi hissettim kendimi
:) 😊 neden ki
Neden ki 😊😁
Bir şey hissetmedim.
😊😊
İlginç
Daha rahat geldi bana
hadi ordan lan
Hiç kullanmadım. Bilmiyorum.
Bn hc giymedm
Giymeyi düşünüyormusun
Neden
Ama külot girildiğinde pantolon arkasında belli oluyor bazı kızlar bu yüzden tanga giyiyor
Biraz tuhaftı
şu an hayla kullanıyormusunuz
Bazen
Memnun kadınız mı
Yani iç çamaşırı işte
Erkekler için var mıdır? 😁😁
Bilmiyorum
Kullandığım model hangisiydi
Rahat hissettim
😊😊
Kullandığınız model hangisiydi?
tuhaf hissetmiştim
😊😊
Neden 😊😊
Değişik bir histi
Rahatmıdır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar