Son dönemde trend haline gelen bilekte, parmakta gördüğümüz minimal dövmelerin parmakta olanlarını beğeniyor musunuz, erkekte hoş durur mu?





Erkeğe yakışmaz bence , minimal olduğu için daha kibarcık bir el lazım ki hoş dursun yani
Bayılıyorum ben de yaptırıcam ve bence erkeklere de yakışıyo
Cevap
0Cevap
B ara bnde dusunuyorummmm
Çok tatlı ama gerçek dövmeye karşıyım
Geçici dövme mi
Sorun ne anlamadım
Dövme güzel ama ne kadar güzel olursa olsun insanların gerçek dövme yapmasını doğru bulmuyorum en iyisi geçici olanları yapmak demek istedim
Abdest için şu geçirmiyor yazdın şimdi anladım, gerçeği geçiriyor mu hem günah değil mi?
Evet bence de
Yakışır, bendede var.
Bende yaptırımayı düşünüyorum açıkçası çok hoş
Kadınlara yakışıyor daha çok
Hoş durur
güzel
Sevmem
sevmiyorum
Çok tatlış ❤
Güzel görünüyor
Erkeğe yakışmaz.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar