Bikini
Mayo
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Mayo ve bikini ile gezen kadınları görünce iç çamaşırları ile geziyorlarmış gibi geliyor bana , tahrik oluyorum doğrusu , yanlış yapıyorsun diceksin belki ama elimde olan bir şey değil bu durum. Yani esas cevabım ikisi de birbirinden çekici ve güzel duruyor.
Farketmez her türlü seksiler bikiniyi de mayoyuda aralayıp sevişebiliyoruz ama bikini daha hoşuma gider
Bikini elbette.
Kişiden kişiye demek yerine bir kadına ikisini yakıştığını düşünün. Hangisi daha iddialı? Elbette bikini :) benim tercihim bikini
Bence fitliğe bağli. Yağlı insanlar mayo tercih etmeli daha fot olanlar ise bikini
Cevap
95Cevap
Modeline göre değişir mayo da hoş olabiliyor, bikini de buradaki fırfırlı vs olursa yakışmayabiliyor. Fenel olarak bikini yakışıyor.
Bence bunda genel konuşmak doğru olmaz herkesin kendi vücuduna yakışanı bulup rahat etmesi çok önemli bir de deniz veya havuzda zaman geçirileceği düşünülürse rahatlık bir adım ön planda bile olabilir
Yılın değil yazın tartışması olur anca dicem ama tartışmaya bile gerek yok tabiki bikini 😎
mayonun itici bir görüntüsü var, bikini hem tatlı hem seksi 😌
Mayo yazdım ama bence bir kadın kendine neyinyakıştırıyorsa neyle rahatbediyorsa onu giymeli mayo bana dahabrahat geldiğini düşğndüğüm için yazdım
Bikini tercih ederim genel olarak ama bazen göğüs dekolteli ve sırtı bayağı açık şeyler de seviyorum ki almışım 5-6 tane
Çok para harcıyorsun :)
Sana mı batıyor?
mayo tam olarak fiziği belli ediyor lütfen güzel bayanlar giysin >,<
ben '' kadına '' yakıstırmıyorum.. daha derli toplu eteklı pareolu falan belki..
Ben kadına teşhirin hiçbir çeşidini yakıştıramıyorum maalesef...
Ulan diyecektim ki hangisi bikini, hangisi mayo seçek koymuş düşün yani ikisini de giymesini istemem.
Kendine yakışanı giydikten sonra ha mayo ha bikini fark etmez.. Abartılı giyilenler sadece hayret uyandırıyır..
Mayo genelde fizik saklamak icin kullanilir. Citcitli badi gibi duruyor yani bikini daha normal plaj icin.
Yakisiyo diye lütfen herkes herşeyi giymesin fiziği güzel ve düzgün olanlar giysin yeterli bence.
Vücut tipine uygun her kıyafeti yakıştırmakla beraber mayonun daha hoş durduğunu söyleyebilirim :)
Bikini, kadınlara daha tatlı bir görüntü kazandırıyor :)
bu sitelerde bu konulardan tartışmayı hic sevmiyorum
Daha çok çekici alımlı cazibeli ve hoş ve sexsi bir duruş sergiliyor. Bikini. Teşekkür ederim.
Zayıfsa bikini hafif topluysa mayo.
E çokta kilolu ise haşama giysin
Bikini daha Seksi mayo daha tatlı tarafını seç 😄 ben bikini diyorum
Yahu erkeklere zaten ne kadar soyunursanız o kadar iyi. Gördüğünüz üzere yüzde 78 de evet demiş.
Bikini kusursuz bir vücutta muazzam bir görüntü oluşturur
bikini daha pratik bence mayo terletir kokarca gibi olursunuz
Herkese göre değişir, buna vücut hatları ve yüzü de dahil olan etkenler.
Bence mayo daha çok yakışıyor ama tabii giyen de çok önemli...
bikini guzel vucudu olana mayo ise daha az guzel vucutluya yakisir.
Fizige göre yani bikini giyiyosa fizigi bomba olcak fizik kötüyse haşema giyse de boş
Bikini fit fiziği olan hatunda hoş duruyor lop lop göbeğin varsa hoş durmaz
Ah bide hoş durmadğını o giyenler anlasa 🙈 İnsanın midesini bulandırıyorlar. Kimseyi kilosuyla yargılayamam ama kilosuna göre giyinmemesiyle yargılarım 👍
Yani kendi tercihleri ama fikir özgürlüğü tabi
Öylee tabiii ama hoş olmuyorr bize de yazıkk. Herkes vücuduna göre giyinse kendileri de güzel olurlardı hem 😇
İkiside yalnızca birer tercih. Ama genellikle güzel fiziği olanlar bikiniyi tercih eder daha iddialı olmak için
ekmek hamuru gibi göbeği olan neyi tercih eder peki?
Kesinlikle mayo daha seksi. Özelikle basenli ve çıkık ve büyük popolu kadınlara ❤
Edep okadar yakışıyor ki bu resimleri gördükçe daha bir değerli oluyorlar
Bikini'yi giymek için vücud yapısı yerinde olması gerekiyor bence mayo yine çoğu kadını idâre ediyor
Kadına göre değişir.
Bikini giyin tangali olsun hatta ust taragi olmasada olur
Vücudu estetik olmaya hiç bişey yakışmıyor, benim cevabım bikini
bikini ya çok harika oluyorlar keşke normal hayatta da giyseler :D
Vücuduna göre tabi hangisinin yakıştığını bana göre bikini daha kadınsı duruyor..
Bana bikini yakışıyor 😎
kim tatışıyorsa alıp giysinler, hangisi daha çok yakışıyorsa bizede söylesinler
Bikini. Ben kız olsam hep seksi olan bikini giyerim
Vücut hatları iyiyse peştemal giyse yine yakışır
bikini ama fiziğe göre de değişebiliyor.
Mayo bence.
Cıplak olmalarını tercih ederim seçeneğindeki nerde
hahahah ulen :)
Benim hatuna bikini yakışıyor. Fiziğine göre değişir bazısına mayo yakışabilir
Mayo daha ustıruplu
Mayo diyorum
Ne öyle millete görüntü veriliyo ya. Mayo iyidir.
Fiziğe göre değişsede bikini tercih edilebilir.
Şu kadınlar gibi olsam kafi
Mayokini diye bişey var 😉😉😉
Güzel vücutlu kıza her ikisi de gider :D
Vucut ölçüleri bunda daha belirleyici olur...
Vücut tipine göre değişir
zayıfsan her biri iyi durur ama kilo varsa...
Bikini giyin plajlar şenlensin
neden bu tarz sorularda daha fazla xper var?
Vücudu güzel olan bikini giysin.
Yani taşıycak beden fizik önemli bu konuda
Bikini kim ne derse desin bikini cok yakisiyor
Tabiki de 👙 bikini😉
Vala ikisi de yakisiyo
Kesinlikle mayo daha çok yakişiyoe
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar