Ya ben bu yaz daha rahat ederim tatilde gibisinden biraz da babamın yanında bikini giymeyi kendime yakıştırmadığım bikini ya da mayo almadım sporcu mayo aldım gittim tatile herkes bikini giymiş bana bakıyor. Neden? Sporcu mayo giyen kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz? Vücuduna güvenmediği, çok iyi yüzdüğü ya da muhafazakar olduğu vs harbiden merak ediyorum ne düşünüyorsunuz? #Sahmeraninaskeri
Sporcu mayo giyen kızlar hakkında ne düşünürsünüz (resimli)?
Beğeniyorum ben. Yüzücü mayolarını antrenmanlarda giyiyorum ama şortlu olanlarını değil. Şortluları ben giymem dalmadığım sürece. Giyilebilir ama normal gayet. Tatilde bikini tercihim çünkü bütün yıl yüzücü mayosu giyiyorum zaten. Sıkılıyorum artık. *Gecen bol olsun.*
Alttaki biraz daha iyi ama üstteki çok aşırı kaçmış gibi geldi. göstermek için dar şeyler giymektense ince bikini giymek daha sexy ve göze güzel hitap etmez mi acaba?
😂😂😂😂 KizlarSoruyor sitesine yolladim beni millete mesaj yoluyla sikayet ettirdiğini sitede bana merak etme üye istediği üzerine hesap kapatmayiz dedi benim en sinir olduğum seyse şu bu kiz rus diye bizim erkekler hemen gidecek anlamadan dinlemeden kanita bakmadan beni sikayet edecek yanarim ona yanarim
Valla kanka temi gördüm daha pinkkdreamslife diye bir üye var oda senle ilgili soru açmış dediodunu yapıyorlar resmini kullanarak tanımıyosan o üyeyi soruyu bulup linkini atayım
Oha yani aciklama kismina resmimi koymus öyle asagiliyordu bide? Sen bu kizi takip ediyorsun dimi sorular kismina gir sorulara bak takip etmiyorsan da takip et kanki lütfen ben takip edemiyorum
En İyi Cevaplar