Külotlu çorap ve etek giymenin zorunlu olduğu bir meslekte çalışsaydınız nasıl hissederdiniz?

Malum bazı meslekler külotlu çorap ve etek giymeyi zorunlu kılıyor. Özellikle banka çalışanları, hostesler, otel görevlileri, tanıtım stantlarında çalışanlar, tıbbi mümessiller veya satış/pazarlama elemanları.

Bu meslek grubunda çalışan kadınlar ne düşünüyor? Herkes rahat rahat gezinirken kendisi o kıyafetler içinde bulanıyor mu? Yoksa tam tersi kendisini şık ve zarif mi buluyor? Veya eve geldiğinde ilk iş olarak bunlardan kurtulmak isteyip bunları çıkarıyor mu? Yoksa herhangi bir rahatsızlık vermiyor mu?
Külotlu çorap ve etek giymenin zorunlu olduğu bir meslekte çalışsaydınız nasıl hissederdiniz?
Cevapla