Basma etekleri nasıl buluyorsunuz, siz de giyiyor musunuz?

Basma etekleri nasıl buluyorsunuz, sizde giyiyor musunuz?

Eskiden köylerde kadınlar ve kızlar giyerdi basma etekleri. Rahatlığı ve kullanışlı oluşuyla tercih edilirdi Şimdilerde sanırım hala kullanılıyor. Ama artık basma etekler şehirlere de geldi. Kadınlar bu rahatlığı tercih etmeye baladılar. Belki hala annelerimizden vardır kullananlar.
Basma etekleri nasıl buluyorsunuz, sizde giyiyor musunuz?
Evinizde ya da dışarıda giydiğiniz oluyor mu? Şık olduğunu mu yoksa rüküş olduğunu mu düşünüyorsunuz?
Basma etekleri nasıl buluyorsunuz, siz de giyiyor musunuz?
Cevapla