Basma etekleri nasıl buluyorsunuz, sizde giyiyor musunuz?
Eskiden köylerde kadınlar ve kızlar giyerdi basma etekleri. Rahatlığı ve kullanışlı oluşuyla tercih edilirdi Şimdilerde sanırım hala kullanılıyor. Ama artık basma etekler şehirlere de geldi. Kadınlar bu rahatlığı tercih etmeye baladılar. Belki hala annelerimizden vardır kullananlar. Evinizde ya da dışarıda giydiğiniz oluyor mu? Şık olduğunu mu yoksa rüküş olduğunu mu düşünüyorsunuz?
Basma etekleri nasıl buluyorsunuz, siz de giyiyor musunuz?
Şık oldugunu dusunmuyorum, bunlarin uzunlarini da yapmislardi yabanci ulkelerde marka adi altinda bayagi da pahalı fiyatlara satiliyor. Ben giymem yani
En İyi Cevaplar