Sizce leopar deseni giyen kadın kışkırtıcı mıdır yoksa rüküş müdür?


-Kadının kalitesine
-Aldığı parçanın kalitesine
-Parçanın kombinlenmesine
göre iyi ya da kötü durabiliyor.
*Gecen bol olsun.*
Kadına göre değişir bu durum :)
Rüküşlük ve kışkırtıcı olması kişiden kişiye değişir.. bide demode oldu artık.. giyen çok Z kişi var..
Kadına göre değişir bu durum
Cevap
63Cevap
Hayir içi geçmiş yaşlıdır bana göre
Abi bir genç kız neden leopar giyer aklım almıyor :( çok irite edici
Kıyafeti taşıyıp taşıyamadığına bağlı. Desenle bir ilgisi yok bence.
Magnum reklamındaki kadın kışkırtıcıdır leopar giyen kadın değil.
Giydiği kıyafetin üzerinde bıraktığı etkiye göre degisir, herşey herkese herkes herşeye yakışmaz.
Yoo herkesin kendi zevki. Moda kişinin kendini ifade etmesi ve yaratıcılığı. Bunun bir sınırı yok. Kim nası mutluysa hoşuna gidiyorsa desen renk tarz fark etmez
hülya avşar pek kışkırtıcı görünmüyor mesela. giyen kişiye göre değişir
Bana göre kışkırtıcı değildir. Yanında asaleti de götürmekle birlikte giyene eksi puan verir.
Nasıl kullandığına bağlı. Oda arkadaşım leoparı donunda kullanıyor, rüküş..
Elbise olarak değil de iç çamaşırı olarak çekici geliyor bana
Desen imakar ama üzerinde nasıl durduğu önemli taşıyamadıktan sonra farketmez
Dikkat çeker ama ben önemsemem kürk giyenlere karşıyım ayrıca
Kadınlar bu kanıya nasıl vardılar çok merak ediyorum biz leoparı belgesellerde severiz seksi bulduğumuz için izlemiyoruz ki :D
Rüküş bee kocakarı gibi aynı genç birisi için itici bile hatta
Kesinlikle farkini gosteren bir tarz. Kiskirtici bence.
Giyen kadının fiziğine tipine kaşına gözüne bağlı kışkırtıcı olup olmaması 😀
Çok seksi oluyor özellikle olgun kadınlara inanılmaz yakişıyor. Ergenler giymesin 😒
Siyah ince corap giysin siyah mini giysin bence daha iui olur
Şu an çok kışkırtılandım
Leopar desenini hiçbir zaman beğenmedim.
Yatak ta parçalarım anlamını taşıyor :D
Ne olduğu umrumda değil. Ben seviyorum.
Giyen kıza bağlı.. Güzelse hersey yakısıyor
Sapık, abaza damgası yemek istemiyorum.
Hayvan düşmanıdır bence
Giydiği elbiseye göre değişir.
Yatakta tırmalarım diyor , subliminal olarak 😊
fotoğraftaki sağdaki kadın ise evet
neresine giydiğine bağlı
Kışkırtıcı ve erotikdir tatlım. 😙
Leopar deseni giyen kadın tamamen iticidir bence
Yalan Dünyadaki Zerrin geldi aklıma jsjsjdj
Bence evet emeğinize sağlık
kesinlikle ama hepsi değil
Bana çok bayağı geliyor
Zoofili değiliz kanka niye kışkırtıcı olsun
Kıyafete göre aslında şık zarif gösterir
Kivirmasina sallamasina bagli
İğrenç
Babaannedir o.
Bence değil.
Rüküştür bence
Basit geliyor bana
Bence itici.
Rüküş
bence biraz abarttı.
Hayır değil
Değildir
Rüküş
Hayır
Bence rüküştür
Hayir, zevksiz
Karizmatik , seksi
Ateş ediyor 😍
giyen kadina bagli.
Hayır
irite oldum
Bence rüküştür.
Rüküş
Rüküş..
Bence hayır
2 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar