
Eşiniz/sevgiliniz böyle kombin yapmak istese durumu nasıl karşılarsınız?

Pişti olmuş iki insan gibi görüyorum 😄 Önemli olan elbiseler , kombin vs. değil giyinmesini biliyosan zaten tarzsın 👍
Bazıları tatlı oluyor ama genel anlamda pek hoş görüntü çizmiyorlar :)
Ponçikler. Zaten giydikleri kıyafet genelde unisex oluyo 😄. bir de tomford kullansın ikisi erkek tam olsun 😁
Salak salak kıyafetler giymem ama uyumlu giymeyi daha çok seviyorum.
Cevap
14Cevap
O new öyle ya Teletabi gibi!
Efendi efendi aşkını yaşa kardeşim niye soytarı gibi dolanıyorsun ortalıkta
İtici geliyor çift olmak her şeyimiz aynı olacağı anlamını taşımıyor.
Uyumlu demem ben buna ben buna ikiz srndromu derim😂
Uyumlu olmaktan kasıt ikiz gibi giyinmek olmamalı. Pek hoş durmuyor.
Garip buluyorum bana göre degil tuhaf bir görüntü
Çok beğeniyorum. Keşke bende biriyle böyle olup aynı giyinsem diyorum
Bazıları çok tatlı.
itici geliyorlar bana..
Sevgili degil de ikiz gbi goruyorm onlari sacma
Bazıları sevimli oluyor bazısı komik.
Çok saçma, allah korusun 😕
Sevimli. Ama ben yapmam
Kocam bunu asla istemez, istememeli.
İtici olduklarını düşünüyorum.
Dikkat çekici dışardan hemen göze çarpıyor
Berbat iyi varlarki gülüyoruz
Nedense çok itici geliyor
Gerek yok böyle giyinmeye.
çok imrendiğim doğrudur
Işsiz buluyorum
Ergence
Normal..
Yapmayalim derim
saçma buluyorum
Çok tatlı
Güler geçerim
İtici bee
İtici
Vıcık vıcık ergen
gereksiz
Fena değil
Çok datlı bence.
Iğrenç
seker
Saçma buluyorum.
Bana göre değil.
Itici
İtici
İtic.. istemem ben
Saçma bence
Normal buluyorum
Sıkıcı
Saçma
Komik 😂
Cok sacma :)
Komik
Sevmiyorm
Sevimli
Sempatik beğeniyorum
Tatlı buluyorum.
abarti.
Ergen gibiler
İkiz gibi istemem
normal
Tatlı buluyorum.
İtici geliyor.
Komik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar