Bakınız hepinizin hasta olduğu, her fotoğrafının altına "Yerim seni aşkımmm 😍😍" yazdığınız Murat Sakaoğlu. Bütün arkadaşlarım beni bu çocuğa çok benzetiyorlar. Bence bu sakal ön yargısı çok saçma yani sakal yakışan var yakışmayan var herkese bırakın demek mantıksız.
Sakalsız erkek tuzsuz yemeğe benzer diyen kızlar, burada mısınız?
Buna yakişmismi simdi la bu cocugu boyu kisa bikere ellam 1.60 anca var ikincisi tiksiniyorum bundan😂 kerem basere yalaklik yapiyordu bir ara yucex le ikisi ortamim cevrem olsun diye baya herkese kolelik yapiolar
Sakal modası geçti gibi artık Sakallarımı kesince daha yakışıklı olduğumu söyleyenler oluyor Hizbullahçı gibi geziyordum önceden
1
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Bence asıl bu yıllarda moda oldu. "Sakal erkeğin makyajıdır" diye bir şey çıkardılar herkesi sakal bırakmaya zorluyorlar resmen. Ben şahsen sakalsız daha iyi göründüğüm düşüncesindeyim ve bırakmıyorum. Buna rağmen herkes sakal bırak diyip duruyor ya çok saçma.
En İyi Cevaplar