Genelde modaya kızlar daha düşkün olsa da, erkeklerin de şık giyimi ilgi çekiyor diye düşünüyorum. Giyimine dikkat eden erkek sizin için önemli midir?Beyler var mı aranızda üstüme başıma özen gösteririm diyen :D
Erkek giyimi kızlar için ne kadar önemli? Ne tarz giyinen erkeklerden gözünüzü alamazsınız?
Merhabalar. Genelde açık veya koyu renkde boynu uzun kazak renginw uygun kot pantalon emektar deri ceketim parmaksız eldivenlerim akrepli künyem ve bozkurt yüzüğümle dolaşırım saçlarımı geriye doğru elimle atarım. Jagler (baya klasik oldu bu) parfüm ve deodorant tıraş losyonu ve seti kullanırım Okuduğun için teşekkürler ayrıca fikrimi sorduğun için
İşi haricinde klasik giyinen erkeklerden hoşlanmam. Spor, salaş ama şık giyimli erkekler daha çok ilgimi çeker. Gerçi bu erkeklere mahsus da değil. Çok kokoş kadınlarla da rahat iletişim kuramam. Bana genel olarak sokak modası, salaş, alternatif, rocker giyimli insanar daha çok hitap ediyor.
E yani biz ne kadar ôzenli isek onlarda özen göstermeli... evde sorun değil ama koluna girdiğimde, dışarıda mutlaka göz doldurmalı... Giyimin bile insanlar üzerinde etkisi olduğunu hepimiz biliyoruz artı... ilk olumlu izlenim dış görünüşle başlar...
-Önemli değil -Gri eşofman altı üstüne siyah body atley giyip eline siyah, sporcu bandı saran ve spor ayakkabı giyip boynuna ip ya da zincir kolye takan erkekler çok çekici geliyor. *Gecen bol olsun.*
Giyimine önem veren erkekler tabiki tercihimizdir.. Tabi moda diye her şeyi giyersede olmaz. Giyeceği şeyi taşıyabilmeli.. Kendine yakışanı giyebilmeli.. Örnek verirsem kısa paça bir pantolonu giyip de uzun bir çorap giymeniz itici durur. Umarım anlatabilmişimdir :D Siz yine de siz olun birileri için değil kendiniz mutlu olduğunuz gibi dolaşın şahsen ben öyle yapıyorum nasıl rahat ediyorsam öyle dolaşıyoruk etrafda :D
Özenli giyinen bir erkek her zaman ilgi çeker. Her modaya uyan tipler görüyorum ama insanın kendine has bir tarzı olmayınca ne giyse olmuyor basit duruyor.
Daha çok spor giyinen erkekler daha çekici geliyor. Spor dediysem öyle eşofman falan değil bazılarında oda çekici tabii. Gömlek giyenlerde çok çekici. Giyim önemli.
En İyi Cevaplar