185 boylarındayim takım elbise ile takılmak istiyorum ama siyah değil herkes siyah giyiyor ben beyaz giymek istiyorum bakış açiniz ne olur?


birtek MÜSLÜM BABAMIZA YAKIŞIYOR KİMSEDE YAKIŞMAZ
kenana çok yakışıyor onuda gec giymeyeyek mi?:)
SEN BİLİN
İtici, kıro gibi.
neden
Hoş gelmiyor bana. Siyah takım elbise daha iyi.
siyahta çok klişe herkes giyiyor ki
Lacivert giy.
media.gq.com/.../wtwt-june-2016-06.jpg
gri nasıl? :)
Güzel.
Cevap
2Cevap
Itici bulmusumdur hep.
neden?
ben hiç denk gelmedim giyen
Bro bazılarında pezevek hissi yaratıyor :)
zuzular mi beyaz giyer?
pz... evenk ya bu hesap niye yanlış yazıyor
kro derim
krolukla ne alakası var spor giyen daha mı havalı
benim bakış açıma göre öyle. :) günlük kıyafet olarak takım elbiseyle dışarı çıkanlarda itici geliyor bana. bakış açınız nasıl olur? demişsin. benim de böyle oluyor :)
yakışmış derım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar