Aslında en önemli şey kendi vücudunuzu tanımak. Bu sayede bilinçli bir şekilde stilinizi oluşturabilir, kusurlarınızı küçük detaylarla saklayabilirsiniz. Bol kıyafetler tercih etmek daha iyi olabilir aşırı bol olmamak şartıyla. Aşırı Dar giyerseniz ben şişkoyuuum bakın bunlar da etleriiim. Demiş gibi olursunuz.
Bir de boyuna çizgili elbiseler daha zayıf gösterir.
Kisiden kisiye degisir ben mesela cok zayif bir insanim ve üstüme çok dar şeyler giymeyi sevmiyorum (pantolon haric) beni çok zayif gösteriyor o yüzden bol şeyler tercih ediyorum genelde 😀
üstüne yaptırdıgın yani bunun için de kıyafeti alıp terziye gidiceksin o üstüne göre daraltacak ama dar ya da bol değil senin vücuduna göre daraltıp ya da bırakacak olduğu gibi üstüne tam oturacak ozaman zayıf gösterir direk cuvala ya da tayt a girdin diye zayıf olmazsın
Ne kadar kıyafet giyersin giy kendini kandırın.. yazda ne kadar cok kıyafet giyebilin. zayıf olmak için kıyafetlerin arkasında saklama kendini elinde sonunda sıcak alıp çıkaracan. Zayiflamak istiyorsan neyse gerekeni yapacan yoksa kendini kandirmis olursun ve 1 de kendin olacan. Ha diyorsan zayiflayamam yavaş yavaş yapacan. Yediklerini zamanla azaltacan.
bol kıyafetler siyahi renkler daha ince gösterir ama bu işin profesörleri hanımefendilerdir taktikleri kombinleri renkleri hanımlar çok daha iyi bilir :)
Hafif kilolu olanlar da bol, zayıf olanlar da ise her ikisi de zayıf gösterir. =)
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
vücuda göre değişir. ben 90 kiloyum dar kıyafetler beni zayıf gösteriyo ama aynı şekilde 90 kilo vücudu orantısız kadınlar için dar kıyafetler komik duruyo
En İyi Cevaplar