Kızlar tayt giymekten utanmıyormusunuz sıkılmıyormusunuz?

Ben tayt giyemiyorum, tayt giymem ne bilim erkekler orama burama bakıcak diye utancımdan yerin dibine giriyorun sizler nasıl giyiyosunuz hiç çekinmiyomusunuz? Ya bide bu arada eskiden ilkokulda lisede eteğimizin altına tayt giyerdik merdivenlerde yürürken erkekler taytımızı görücek diye utancımızdan hızlı hızlı koşardık şimdi maşallah tüm kızlar taytla çıkıyo :) Peki ya erkekler istermi sevdiği kızın ya da evleneceği çocuklarının annesi olan ya da olacak kadının tayt giyip dışarı çıkmasını?
Kızlar tayt giymekten utanmıyormusunuz sıkılmıyormusunuz?
Cevapla