Haftasonu kuzenimin düğünü var böyle bir elbise giymek istiyorum. Elbise hakkında görüşlerinizi birde elbiseyi kombinleyeceğim ayakkabı ve çanta önerilerinizi bekliyorum.
Çok güzel kesinlikle giyerdim
Beğenirdim, ama ben giymezdim
Hiç beğenmedim kesinlikle giymezdim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kuzeninizin düğününde bu elbiseyi giyer miydiniz ya da giyen birini beğenir miydiniz?
Kumaşı ve tasarımı. Yani eğer başka bir kumaş kullanılsaydı model aynı olsaydı evet şık durabilirse ama böyle daha çok yani ne bileyim basit duruyor işte.
Çiçek desenleri bu senenin trendi ayrıca çicek desenli basma tipinde elbiseler senin dediğinin aksine 18-22 yaş aralığındaki kızlarda daha uygun oluyor çıtı pıtı gösteriyor
Senden daha fazla araştırmış olduğumdan şüphen olmasın tatlım bence sen biraz eski kafadan çık çünkü moda sürekli değişen birşey ayrıca bu elbiseyi 40 yaşında bir hanıma giydirmeye kalksan "ah kızım geçti benden" der :))
tatlım moda veya degil yakışmamıs sana kötü ve basit bir elbise haaa eğer bu tür net yorumları kaldıramıyorsan böyle sorular da sormayacaksın kusura bak veya bakma durum bu
Yorumun kötü veya iyi olmasına bir sözüm yok benim. Burda elbiseyi tek beğenmeyen sen değilsin. Ama o üslubuna dikkat edeceksin. Insan gibi konuşmayı öğreneceksin.
En İyi Cevaplar