Kadınlara düşük bel mi yüksek bel pantolonlar mı daha çok yakışıyor?

Ben eskiden hep düşük bel pantolonlar giyiyordum taki yüksek belli olanları farkedene kadar bence yüksek bel pantolonlar çok çok daha zarif ve güzel gösteriyor.. Sizce hangi model daha fazla yakışıyor?
Yüksek bel😍
Kadınlara düşük bel mi yüksek bel pantolonlar mı daha çok yakışıyor?



Düşük bel
Kadınlara düşük bel mi yüksek bel pantolonlar mı daha çok yakışıyor?
#Mademoiselle88💞
Kadınlara düşük bel mi yüksek bel pantolonlar mı daha çok yakışıyor?
Cevapla