Ben eskiden hep düşük bel pantolonlar giyiyordum taki yüksek belli olanları farkedene kadar bence yüksek bel pantolonlar çok çok daha zarif ve güzel gösteriyor.. Sizce hangi model daha fazla yakışıyor? Yüksek bel😍
Son zamanlarda yüksek bel skinny pantolonlar oldukça fazla tercih ediliyor. Çünkü yüksek bel pantolonlar bir kadını daha kadınsı, hoş ve iyi gösteriyor. Ayrıca daha uzun ve fit görünmenizı sağlıyor fakat bu durum düşük bel pantolonlar için geçerli değildir.
Düşük bel yakışıyor. Şimdi her kız yüksek bel giyiyor gerçi ama neredeyse çoğuna yakışmıyor ve giymeye devam ediyorlar. Şahsen şuana kadar yüksek bel yakışan kız 3 5 kişi görmüşümdür o yüzden düşük bel diyorum
Yüksek bel biz kadınlara küfür gibi bence. Göbeği gizlemek ve ince göstermek amacı fakat düşük belde saklamak mümkün değil ve çok estetik bir görüntüsü var. Düşük bel ve topukluya aşığım (her zaman topukluyla giyerim❤️)
KESİNLİKLE DÜŞÜK BEL KULLANMAYIN DÜŞÜK BEL BELİNİZDE BİR SİMİT OLUŞTURUR. BENDEN YAŞÇA BÜYÜK BİR KUZENİM O KÜÇÜKKEN HEP DÜŞÜK BEL GİYMİŞ BELİNDE BİR SİMİT VAR. KESİNLİKLE YÜKSEK BEL GİYİNİN.
Vücut tipine göre değişir ama Cameron diaz gibi vücudun var ise düşük bel hatta ultra düşük bel. Eğer jlo gibiyseniz yüksek bel gider ama benim tercihim düşük bel olurdu
En İyi Cevaplar