Erkekler damatlık kızlar ise gelinlik giyiyor düğünde bunun tam tersi durum olduğunu düşünün. Beyler siz gelinlik, Kızlar siz ise, Damatlık giyiyorsunuz kendi düğününüzde Evlenmekten vazgeçer miydiniz böyle bir şey söz konusu olursa? Ülkede ne gibi bir şey olurdu?
Olur mu öyle şey? Evlenmem daha iyi.
Evlenmekten vazgeçmem ee ne demişler gülü seven dikenine katlanır.
Çok düşündün mü bu soruyu?
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Güncellemeler
+1 yıl
Çok düşünmedim.😇💦
Düğünde erkekler gelinlik, kızlar ise damatlık giyse ne olurdu?
Bana uyar da erkekler bu olaya pek sıcak bakmazlar :D Düşünce güzel ama ahahaha :D Sanırım tepki olarak sana bu soruyu çok mu aradın ya da düşündün dediler bence çok yaratıcı bir soru bunu bile kabullenemedilerse yapmadan önce bile neler neler olmazdı ki biz en iyisi ayarlarımızla hiç oynamayalım yoksa prova öncesi yüzüğü kafamıza yeriz :D
Düğünde kızların gelinlik giymesi kadar yanlış bişey olamaz çünkü beyaz rengi masumluğu akpak olmayı temsil ederki. İnsan hatasız masum olamaz hele böyle bir zamanda. Erkekler ne giyse evlenir sıkıntı yok
İnan bana düğün daha ucuza gelirdi, kadın tribi diye birşey olmazdı. Onu istiyom bunu istiyom derdi olmazdı. O zaman da biz kadınlara sorardık evin var mı araban var mı diye
erkeklerin gelinlik giymesi bence tamaman saçmalık burasi İskoçya değil ki hani etek giymelerine de alışkın olalım ama kötü de durmuş fotoğrafta zaten. Ama kadınlar da damatlık giyebilirdi yakismis sonuçta günlük hayatta iki cinste kullanabiliyor ve göze batmaz
Arabanın kapısınıda kız açsın o zaman paraları o dağıtıcak kapı açılmıyor parası bizim oğlanın gazı var parası terlik parası. selam parası a. s parası falan
misha collins düğününü aynen o şekilde yaptı ve şahsen ben de böyle bir çılgınlık yapmayı düşünüyorum düğünümde ama bu kadar çılgın birini bulabilir miyim bilmiyorum 😂😂
Burada kadının damatlık giymesi çoğunluk tarafından normal karşılandığı halde erkeğin gelinlik giymesi nedense aşağılık olarak görünüyor neden acaba kadına has bişey olduğundan mi? Erkekler de gelinlik giyebilir asagilanicak bişey yok sırf kadının giydiği bişey diye bunu yapmanız çok üzücü. zihniyetinizi *****.
En İyi Cevaplar