Merhaba :) Özür diliyorum bu konuda sizi böyle bulduğum için ama özelinize mesaj atamayınca d aburdan yazmak istedim benim geç kalmış tatil planım için bikinilerle ilgli fikir almam gereken konular var bana yardımcı olur musunuz lütfen :)
Merhaba :) Özür diliyorum bu konuda sizi böyle bulduğum için ama özelinize mesaj atamayınca d aburdan yazmak istedim benim geç kalmış tatil planım için bikinilerle ilgli fikir almam gereken konular var bana yardımcı olur musunuz lütfen :)
Kızlar Ne Diyor
Karar veremedim, hepsi güzel.
üçgen hariç hepsi çok hoşmus😍
modern seviom ben yaa
Püsküllü, fırfırlı şeyler güzel..
Merhaba :) Özür diliyorum bu konuda sizi böyle bulduğum için ama özelinize mesaj atamayınca d aburdan yazmak istedim benim geç kalmış tatil planım için bikinilerle ilgli fikir almam gereken konular var bana yardımcı olur musunuz lütfen :)
@iyilikmeleqifah Yanlış kişiye soruyorsun 😂
nerden anladın ki :)
Birincideki çiçekli gibi klasik alayım ben
eğer giyseydim meksikonayu tercih ederdim
Wrap bikini üstü + Özel detaylı bikini altı
Hiç birşey giymiyorum çünkü gitmiyorm
Halter bikinilerde daha rahatım.
Üçgen bikini üstü + İpli bikini altı
Hepsinden var valla giyiyorum her çeşit.
İpli bikini güzel oluyor.
Bikini giymiyorum ama fırfırlı olan güzelmiş.
bunlar ne ya rahat rahat salvar giymek varken
birinci resimdeki cicekliden istiyorum 😅
Tabiki Meksika rüzgarı
Hepsi guzel ama hicbirini giymem :))
Bende aldım pentiden bikini muhteşemler cidden
D tabikide.
Gercekten tam benlik. 🎈👌
Hepsi:)
hepsi cok guzel firfirli olanlar harika
göbeğim ve ben bu bikinileri çok beğendik
Favori bikinim 1'nci olan kesinlikle 😊
Meksika rüzgarı vazgeçilmezim
bence birinci seçenek güzel
Tanga bikini giyiyorum daha güzel oluyor
Genç ve iddiali tabikide
Yuksek bel bikini altini unutmussunuz :(
Merhaba :) Özür diliyorum bu konuda sizi böyle bulduğum için ama özelinize mesaj atamayınca d aburdan yazmak istedim benim geç kalmış tatil planım için bikinilerle ilgli fikir almam gereken konular var bana yardımcı olur musunuz lütfen :)
vazgecılmezım lımon sarısı ve gold mayokınıler :)
Çok hoşmuş ya hepside