Merhaba :) Özür diliyorum bu konuda sizi böyle bulduğum için ama özelinize mesaj atamayınca d aburdan yazmak istedim benim geç kalmış tatil planım için bikinilerle ilgli fikir almam gereken konular var bana yardımcı olur musunuz lütfen :)
Merhaba :) Özür diliyorum bu konuda sizi böyle bulduğum için ama özelinize mesaj atamayınca d aburdan yazmak istedim benim geç kalmış tatil planım için bikinilerle ilgli fikir almam gereken konular var bana yardımcı olur musunuz lütfen :)
Kızlar Ne Diyor
Bikini giymiyorum göbegim var :(
Önce bir karındaki yağları eritmek lazım:/
gösterişli bikiniler çok güzel oluyo haki yeşili ve benzeri renklerde çok hoş duruyo bence
meksika ruzgarini cok begendim firfirli ust ve trendy bikini alti😊
üçgen bikini üstü ve ipli bikini altını tercih ediyorum😊
Çarşaflı gezicem ben daha hoş
Şort, üzeri fırfırlı veya volanlı modeller 😉😊
Genç ve iddialı: Wrap bikini üstü + Özel detaylı bikini altı
Mekaika rüzgarı efsane bişeyy
Merhaba :) Özür diliyorum bu konuda sizi böyle bulduğum için ama özelinize mesaj atamayınca d aburdan yazmak istedim benim geç kalmış tatil planım için bikinilerle ilgli fikir almam gereken konular var bana yardımcı olur musunuz lütfen :)
bedenim hepsi için uyumlu farketmezzz :)
Ben bikini sevmem mayokini seviyorum
ama bunların arasında fırfırlıyı seçtim :)
Tangadan şaşmam. Yiğidin malı meydanda olur.
bunların hiçbirisini eşim giydirmez
Kapalilar insan degil mi HAŞAMA
Hepsi de çok güzelmiş
Fırfırlı güzel olmuş ya.
Tanga bikini giyiyorum
halter bikini üstü çok güzel 😍
fırfırlılara bayıldım <3
Merhaba :) Özür diliyorum bu konuda sizi böyle bulduğum için ama özelinize mesaj atamayınca d aburdan yazmak istedim benim geç kalmış tatil planım için bikinilerle ilgli fikir almam gereken konular var bana yardımcı olur musunuz lütfen :)
Rahat bikini severim ben. Rahat rahat yüzmek için.
Baskılı bikini üstü ve altı çok hoş :)
Mayokini tarzı hoş bence
Favorim olan hepsini götürüyorum 10-15 tane 😎
Yüksek bel neden yok? 😂
Fırfırlılar hoş duruyor 👍
Fırfırlı olan hep şık durur.
bikini tercihim ipli sade ve tek renk
Bikini felan hiç sevmem. En rahatı yüzücü mayosu
daha yeni pentiden aldim 😄😄
Mayokini tercih edeceğim yine.