Moda & Stil Kızlar, bu yaz plajları alt üst ediyoruz! Peki senin favori bikini modelin hangisi? (Sayfa 2) Penti Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 176 Kızlar, bu yaz plajları alt üst ediyoruz! Peki senin favori bikini modelin hangisi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 23 kişi beğendi
maat_ra Takip Et Xper 7 Yaş: 36 , eic 47% +1 yıl Halter bikini üstü favorim. Daha derli toplu gösteriyor. Yalnız renklere bayıldım ya cıvıl cıvıl görünüyorlar resmen canım çekti :) 0 0 Yorumla
tiraniy Takip Et Xper 6 Yaş: 28 +1 yıl keşke tatilim olsaydı da yalandan şık belirlemeseydim :D 2 0 Yorumla
Blossom_ Takip Et Master Yaş: 36 +1 yıl Fırfırlı olanlar püsküllü straptez tarzı olanlar iyi güzeller... 2 0 Yorumla
minelkeseer Takip Et Xper 4 Yaş: 31 , eic 34% +1 yıl Kumsalda gezinirken fazlasıyla havalı duruyor. Ve kendimi içerisinde çok rahat hissediyorum :) 1 0 Yorumla
drpsycho Takip Et Xper 4 Yaş: 27 , eic 32% +1 yıl 2. Si haric hrpsini sevdim. Bende meksika ruzgarindaki var ama baskiliyi ve wrap i de cok sevdim 1 0 Yorumla
DobraKadınn__ Takip Et Xper 5 Yaş: 35 , eic 57% +1 yıl Halter bikini üstü + Spor bikini altı olan hoşuma gitti. 1 0 Yorumla
_kıvırcıksalata_ Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl ben bikini değil de mayokini giymeyi daha çok seviyorum ama bir tercih yapacak olursam en üsttekini seçerim. 1 0 Yorumla
Mmiinneell Takip Et Xper 4 Yaş: 38 , eic 84% +1 yıl almak istiyorum nasil siparis veririm bunlardan secip 1 0 Yorumla
Sakaryalim Takip Et Master Yaş: 37 , eic 38% +1 yıl Moda & Stil konusunda 565 cevap paylaştı. Bikini giymiyorum ama giyiyor olsam halter bikini resminde sağdaki kızın gibi alırdım :) 1 0 Yorumla
Mirry Takip Et Xper 5 Yaş: 29 , eic 44% +1 yıl 3. Resimdeki sağdaki kızın üstünde ki hoşuma gitti. 1 0 Yorumla
evrendışı Takip Et Yoda Yaş: 27 , eic 39% +1 yıl Baskılı bikini üstü, şort kesim bikini altını tercih edicem ama hepsi birbirinden güzel 😄 1 0 Yorumla
Kontesincap Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 30% +1 yıl Valla en ideali ilki, en azından bikiniye benziyor buradakilerin bazıları bildiğin büstiyer 1 0 Yorumla
MysteryLady Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 45% +1 yıl Benim tercihim Meksika rüzgarı: Fırfırlı bikini üstü + Trendy bikini :) 1 0 Yorumla
purplebrain Takip Et Xper 5 Yaş: 29 , eic 65% +1 yıl kesinlikle hipster tarzı. öyle 2 3 tane aldım şimdiden, adeta mükemmeller ya. 1 0 Yorumla
ecoli Takip Et Bilge Yaş: 30 , eic 42% +1 yıl Meksika ve hipster ikisini kullaniyorum digerleri siradan geliyo 👍🏻👍🏻 1 0 Yorumla
Clair_de_Lune Takip Et Yoda Yaş: 48 , eic 45% +1 yıl Aa olmadı ama hepsi bikini bunların, hani mayo hani mayo? 1 0 Yorumla
MelisEcemSeven Takip Et Xper 5 Yaş: 34 , eic 62% +1 yıl Hepsinide giyiyorum ama en çok (A) seçeneģindekileri tercih ediyorum 1 0 Yorumla
UglyGirl Takip Et Yoda Yaş: 34 , eic 76% +1 yıl Son model çok güzelmiş, ilk defa gördüm. Bence plajlar bu yaz onlarla dolsun! 1 0 Yorumla
Komşu_Kızı Takip Et Guru Yaş: 38 , eic 44% +1 yıl Fırfırlı olan bikiniler çok hoş duruyor. O yüzden seçimim Meksika rüzgarı! 1 0 Yorumla
RüzgarGülü Takip Et Xper 5 Yaş: 36 +1 yıl Ben klasikçiyim ya, ilk modelden şaşmam. Diğerleri plaj değil de podyumda giyilmelik gibi geliyor. :) 1 0 Yorumla
elifdeyna Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl kimsenin olmadığı bir plajda yüzmek daha iyi daha rahat :D 7 0 Yorumla
ruyaa__ Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Bir tane diktiriyorum o da bu modeller arasında yok 2 0 Yorumla
fifitello Takip Et Bilge Yaş: 35 +1 yıl Fırfırlı bikiniler çok güzel plajlarda da çok göz alıcı duruyorlar. Renkleri harikaymış. 1 0 Yorumla
nirhamm Takip Et Master Yaş: 29 , eic 41% 1 yıl Moda & Stil konusunda 796 cevap paylaştı. Sporcu sütyenleriniz müthiş severek giyiyorum.. Pentiden başkası beni mutlu etmiyor zaten 0 0 Yorumla
xejderyax Takip Et Xper 5 Yaş: 28 , eic 36% +1 yıl Fırfırlı olanları bu sene daha bir çok seviyorum kesinlikle alıcam yaz artık gelsin 😻 0 0 Yorumla
büşrakızıl Takip Et Xper 3 Yaş: 28 , eic 81% +1 yıl bence daha güzel duruyor hemde hoş tam denizlik ya :D :) 0 0 Yorumla
SeronAkmıyor Takip Et Xper 2 Yaş: 29 , eic 69% +1 yıl Hiç biri de değil açıkçası. Mayo giymeyi tercih ediyorum. Çünkü daha rahat oluyor. 0 0 Yorumla
BoğaHatunu19 Takip Et Xper 5 Yaş: 31 , eic 63% +1 yıl A ve D tercihim tabi bu sene tatile gidebilirsem 😊 0 0 Yorumla
lulu1905 Takip Et Xper 5 Yaş: 38 +1 yıl Tercihim brezilya bikinisi. Normal bikiniyi popo arasina sikistirmaktansa, popo da guzelse brezilya bikinisi giymek daha mantikli 5 0 Yorumla
BüşraE95 Takip Et Xper 7 Yaş: 31 , eic 33% +1 yıl Benim tercihim Meksika rüzgarı: Fırfırlı bikini üstü + Trendy bikini 0 0 Yorumla
Kızlar Ne Diyor
Halter bikini üstü favorim. Daha derli toplu gösteriyor. Yalnız renklere bayıldım ya cıvıl cıvıl görünüyorlar resmen canım çekti :)
keşke tatilim olsaydı da yalandan şık belirlemeseydim :D
Fırfırlı olanlar püsküllü straptez tarzı olanlar iyi güzeller...
Kumsalda gezinirken fazlasıyla havalı duruyor. Ve kendimi içerisinde çok rahat hissediyorum :)
2. Si haric hrpsini sevdim. Bende meksika ruzgarindaki var ama baskiliyi ve wrap i de cok sevdim
Halter bikini üstü + Spor bikini altı olan hoşuma gitti.
ben bikini değil de mayokini giymeyi daha çok seviyorum ama bir tercih yapacak olursam en üsttekini seçerim.
almak istiyorum nasil siparis veririm bunlardan secip
Bikini giymiyorum ama giyiyor olsam halter bikini resminde sağdaki kızın gibi alırdım :)
3. Resimdeki sağdaki kızın üstünde ki hoşuma gitti.
Baskılı bikini üstü, şort kesim bikini altını tercih edicem ama hepsi birbirinden güzel 😄
Valla en ideali ilki, en azından bikiniye benziyor buradakilerin bazıları bildiğin büstiyer
Benim tercihim Meksika rüzgarı: Fırfırlı bikini üstü + Trendy bikini :)
kesinlikle hipster tarzı. öyle 2 3 tane aldım şimdiden, adeta mükemmeller ya.
Meksika ve hipster ikisini kullaniyorum digerleri siradan geliyo 👍🏻👍🏻
Aa olmadı ama hepsi bikini bunların, hani mayo hani mayo?
Hepsinide giyiyorum ama en çok (A) seçeneģindekileri tercih ediyorum
Son model çok güzelmiş, ilk defa gördüm. Bence plajlar bu yaz onlarla dolsun!
Fırfırlı olan bikiniler çok hoş duruyor. O yüzden seçimim Meksika rüzgarı!
Ben klasikçiyim ya, ilk modelden şaşmam. Diğerleri plaj değil de podyumda giyilmelik gibi geliyor. :)
kimsenin olmadığı bir plajda yüzmek daha iyi daha rahat :D
Bir tane diktiriyorum o da bu modeller arasında yok
Fırfırlı bikiniler çok güzel plajlarda da çok göz alıcı duruyorlar. Renkleri harikaymış.
Sporcu sütyenleriniz müthiş severek giyiyorum.. Pentiden başkası beni mutlu etmiyor zaten
Fırfırlı olanları bu sene daha bir çok seviyorum kesinlikle alıcam yaz artık gelsin 😻
bence daha güzel duruyor hemde hoş tam denizlik ya :D :)
Hiç biri de değil açıkçası. Mayo giymeyi tercih ediyorum. Çünkü daha rahat oluyor.
A ve D tercihim tabi bu sene tatile gidebilirsem 😊
Tercihim brezilya bikinisi. Normal bikiniyi popo arasina sikistirmaktansa, popo da guzelse brezilya bikinisi giymek daha mantikli
Benim tercihim Meksika rüzgarı: Fırfırlı bikini üstü + Trendy bikini