(resimli) Alnım çok açık. Saçımı toplayınca herkes gülüyor. Alnımı nasıl kapatabilirim?

Saçlarımı yüzüme yapıştırınca yazı yazamıyorum. Toplayınca ya da kulak arkasına atınca hoca gülmekten anlatamıyor gibi hissediyorum. Alnımın yarısından itibaren saçlarımı örtmek istiyorum. Türban, eşarp gibi dini örtünmeyi düşünmüyorum. Buff ile mi saç bandıyla mı neyle kapatayım? veya Alnımın açıklığıyla ilgili başka bir öneriniz var mı? Resimdeki kadına benziyorum kahkül filan da yakışmaz yani durum vahim :/
(resimli) Alnım çok açık. Saçımı toplayınca herkes gülüyor. Alnımı nasıl kapatabilirim?


(resimli) Alnım çok açık. Saçımı toplayınca herkes gülüyor. Alnımı nasıl kapatabilirim?
Cevapla