Saçlarımı yüzüme yapıştırınca yazı yazamıyorum. Toplayınca ya da kulak arkasına atınca hoca gülmekten anlatamıyor gibi hissediyorum. Alnımın yarısından itibaren saçlarımı örtmek istiyorum. Türban, eşarp gibi dini örtünmeyi düşünmüyorum. Buff ile mi saç bandıyla mı neyle kapatayım? veya Alnımın açıklığıyla ilgili başka bir öneriniz var mı? Resimdeki kadına benziyorum kahkül filan da yakışmaz yani durum vahim :/
(resimli) Alnım çok açık. Saçımı toplayınca herkes gülüyor. Alnımı nasıl kapatabilirim?
Bence sen. kesinlikle kahkul icin yaratilmissin. Resimdeki kadina benziyorsan beklemen hatta git ve hemen kahkul kestir sana acayip yakisir bence. Emin ol kestirdigine hic pisman olmazsin. Hatta daha onceden gidip kestirmedigine pisman olursun 😊
Bu kadın kahkül kestirip saçlarını topuz yapıp bandana taksa hoş durur, mesela. Sen de öyle bir şey deneyebilirsin ama emin olamadım. Kestirmeden önce sanki kahkül kestirmiş gibi model verip dediğim şeyi deneyebilirsin. -Gecen bol olsun.-
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Eski sevgiliminde basinin yarisi acikti, kel gibi begenmiyorum.
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
saçımı toplayınca bana da herkes kel gibi oldun diyo :/
En İyi Cevaplar