Kot gömlek giyiyor musunuz?
Sizce kadına mı yoksa erkeğe mi daha çok yakışıyor kot gömlek?
Sizce kadına mı yoksa erkeğe mi daha çok yakışıyor kot gömlek?
Trençkot ya da tunik seklinde kot gömlekler giyerim bence kadına daha çok yakışıyor.
Giyiyorum. Kadına daha çok yakışıyor, bence.
-Gecen bol olsun.-
İki cinse de yakışır
giyen kişiye göre yani ..
Cevap
3Cevap
Giyerim çok hoş durur bende.
Yakışıklı olan her erkek taşır elbette.
Dipnot uzun boy geniş omuz kaslı erkek
bir aralar modaydi bayağı o aralar gidiyordum artik giymiyorum
Giyerim, gömleğin kadını erkeği olmaz.. iki cinsede yakışır.
Kot gömlek giymiyorum. Bence erkeğe daha çok yakışıyor
Kot ceket giyiyorum da gömlek giymiyorum.
Cinsiyetle alakası yok yakışmanın
Evet kot vazgecilmezim. Bence iki cinse de yakisiyor.
Erkeğe daha çok yakışıyor bence
Giyerim
Bence erkeğe daha çok yakışıyor
Kadınada erkeğede yakısıyor.
Erkege de kadina da yakisiyor
İki cinste de iyi bence.. giyerim
Giymem. Erkeklere yakışıyor
İki cinse de yakışıyor.
iki cinse de yakışıyor
kolları kıvıran herkeste şık duruyor
giyiyorum her iki cinsede yakışıyor
Severim ikisinde de güzel durur
Kadınlara daha çok yakışıyo
Erkeğe daha çok yakışıyor
Giymem
Erkeğe
Evet giyiyorum
evet giyiyorum
Giyiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar