Herzaman degil ama arada bazen böyle görüyorum sokakta alısveris merkezlerinde toplumda yani...









musa__1984 sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Umursamadiklarindan. kiyafetleri o kadar çirkin ki. onların fotosunu çeken şerefsizi de Allah a havale ediyorum. Umarım bir an önce ölürler
Haklısınn birileri cekmese intte olmazdı resmen sokakta arkasından cekmisler fotoyu yaaa :)
bilerekten yapıyor
Bence de
☺ aynn
bende çok görüyorum öyle insanları😕 bilerek yapıyorlardır
Büyük ihtimal öyle
Mahsus yapıyorlar bence bilmez olurlarmı ben elli dega aynaya bakıyorum dışarı çıkmadan
Haklısın kadın veya erkek hepimiz aynaya birkackez bakmadan evden çıkmayız.. demekki hoslarına gidiyor böyle dikkat cekmek
Seytan bunlarin hepsi
Ama başı örtmüş :)
ya sanane sanane sanane sanane
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar