Örneğin: Ünlülerin çoğu dövme yaptırdıktan sonra ayrılıyor sevdiğinden. En son Birce Akalay - Sarp Leventoğlu boşandılar. İrem Derici - Rıza Esendemir Demet Şener - İbrahim Kutluay Vildan Atasever - İsmail Hacıoğlu Arda Turan'la Aslıhan Doğan Daha bir çok kişi daha ilişkileri bir yıl olmadan soluğu dövmecide alıyorlar. Tabii sonu ayrılık olunca hemen birbirlerinin isimlerinin olduğu dövmeleri sildiriyorlar. Evlilere söyleyecek bir sözüm yok ama sevgililerde yapıyor bunu. Ayrılırsak gider silerim ne olacak ki diyorlar.. :/
Peki siz sevdiğinizin ismini dövme yaptırmak ister miydiniz? #Meczup
Dövme yaptıran ayrılıyor sevdiğinden! Sizce Dövmenin Uğursuzluğu mu Var?
İsimli yazdırılan dövmeler bana sanki ben unun itiyim demek gibi bir şey.
Bir şeye ne kadar çok bakarsak bizi bıktırır artık agresifleşip o dövmeyi yaptırma amacımız bizi sinirlendirir ve bu ilişkiye de belli başlı etkiler bırakır tabi bundan rahatsız oluyor ise karşı taraf onda belli bir süre sonra hoşlandığı kadından bıkacak dır ve ayrılacaktır bunlar demek ki ünlüler sevgiye doyumsuz ki hemen hızlıca gerçekleşiyor bu süreç. Dövme yapmayı düşünüyorum ama amacı sevgimi aşkımı anlatan bir dövme düşünüyorum. İsmini yazmak bana kendimi damgalanmış hissettirir...
Kuzu bildiğim kadarıyla dövme caiz değil, caiz olmayan şeyi yapmam, adamı zaten yüreğime kazımışsam daha oramı buramı dövdürmeye gerek var mı sence, sevgi ölçütü olamaz böyle şeyler. bak sonra gidip sildiriyorlar işte. çok gereksiz buluyorum böyle şeyleri.
En İyi Cevaplar