Hızma taktırdım ilk hızmayı bikaç saat sonra değiştirdim sorun olur mu?

Arkadaşlar bu gun burnumu deldirip hızma taktırdım ve bir kac saat sonra eve gelince o ilk takılan buyuk hızmayı çıkarıp kendi aldıgım kucuk hizmayı taktım sonra internette okudum o hızmanın bir hafta falan kalması gerekiyormuş bende takrar onu takmaya calıştım ama çok kalın oldugu icin takamadım tekrar kucugu taktim sizce bir sorun olur mu
Hızma taktırdım ilk hızmayı bikaç saat sonra değiştirdim sorun olur mu?
Cevapla