Kızlar burnu açık ayakkabı giyiyor musunuz? Böyle ayakkabınız var mı?

Bu ayakkabıyı çıkaranın Allah belasını versin. Bir kadını en itici yapan ayakkabı modeli.

Bunu giyiyorlar ve iki parmakları oradan dışarıya fırlıyor aman ya Rabb'i. Ne kadar iğrenç anlatamam. Bazılarının orta parmağı baş parmağından büyük oluyor ve o parmak o ayakkabının delik kısmından dışarıya fırlayıp aşağıya doğru baykuş gagası gibi kıvrılıyor.

Hele bir de ayağında oje varsa hayal kırıklığı. Kadında ayakta ojeden nefret ederim. Burnu açık ayakkabı giyip oje süren Adriana Lima gibi bir kadın bana aşık olsun reddederim. Siz giyiyor musunuz?

Kızlar burnu açık ayakkabı giyiyor musunuz ? Böyle ayakkabınız var mı ?

Son olarak ayakları kıvrımlı, parmakları orantılı, bilekleri ince ve tırnakları uzunlamasına düzün olmayan kadınlar; sandalet, terlik ve hele ki bu ayakkabıdan giymesinler. Kimse sizin o çirkin ayaklarınızı örmek zorunda değil !!!

Burnu açık ayakkabı giyerim ve burnu açık ayakkabım da var.
Burnu açık ayakkabı giyerim ama burnu açık ayakkabım yok.
Burnu açık ayakkabım yok, olsa da giymem zaten.
Bize her ayırdın mı bro? Şu ankete bir bakalım. (Üstün hemcinslerim için)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Kızlar burnu açık ayakkabı giyiyor musunuz? Böyle ayakkabınız var mı?
Cevapla