Neden hep kahverengi , siyah veya en fazla zorlasan koyu kumral renkleri var , hani sarışın veya kızıl erkek yılda bir kere belki görebiliriz o kadar az. sarışın ve kızıl kızların sayısı bile özellikle karadenizde epeyce çoğaldı ama hala erkeklerde çoğalmadı erkekler kumral kalmaya devam ediyor artık sarı saçlar görmek istiyoruz.
Neden türkiyede sarışın ve kızıl saçlı erkek sayısı yok denecek kadar az (koyduğum resimlerdeki gibi biri niye yok)?
osmanlı da hiç renkli gözlü insan yokmuş herkes siyah saçlı siyah gözlü imiş böyle renkli gözlü birini gördüklerimi yabancı derlermiş gayri müslüm derlermiş ama fazla olmazmış nadirmiş yani 1. dünya savaşından sonra ülkemiz de renkli göz daha fazla yayıldı tabi ama hala azlar kolay kolay bulaamzsın =D
Ülkenin genlerine göre degisir mesela rus insanları beyaz tenli ve uzun boylu olurlar turkler de ise daha cok orta boy vs vs bunlar tartisilir ama iyikide ülkede böyle sarışınlar yok 😂😂
1
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
niyeki çok havalı değillermi ama yunan tanrıları gibi duruyo :D promethius poseidon falan tarzı :D
Ben Dünyaya altın saçlı gelen nadir insanlardan biriyim. Bilimde mutant güzellik olarak geçen MC1R (en eski çağlardan günümüze ulaşan nadir bir gen mutasyonuyla doğdum bu gen kızıl saçları oluşturur. Dünya üzerinde aynı gene sahip olarak kızıl saçlı doğan insanlar %2 oranından daha az. Bunu sebebi bu genin çekinik gen ile orataya çıkması her iki ebeveyndede bu genin mevcut olması şart. Bu sebeple nadir görüldüğümüz doğrudur😉 Beyaz tenli, gamzeli, iri dalgalarla turuncu, çilli ve güzel bir kızım. Ama bütün güzelliğim bu değil. Güçlü, inatçı, kararlı ve dayanıklıyım. Sevdiğim insanlara aşırı bağlıyım ve bazen korumacı yanım canavar gibi kükrüyor. Hem aşk hem aile ve arkadaşlık ilişkilerinde her zaman korumaci ve sevecen tarafım. Genel olarak görülen sevecen tarafım olsada çok tehlikeli bir yanım mevcut Öfkelenince gözü dönen bir yanım var canımı yakmaya çalışan herkesten ağır intikamlar almayı severim. Asla hassas bir kalbe sahip olmadım kırıldığım kadar kırdım ve acıttım canlarını. Ama kendimde herşeyden çok sevdiğim bir şey var. İsmim karakterimi yansıtıyor. Sarya; altin, cesur kadın, kadın süvari) ve Evin (Aşk) Pes etmeyi asla sevmedim. kalıplara asla uyumadım İsmini bile bilmediğim insanların bana düşman olacağı kadar özelim👼
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Kizil denedim allah korusun allah uzak etsin yolu yoluma degmesin bulent ablamizin degisiyle yok yok istemem yok tovbeelerrr olsuuun
hahaa 1 ci adam gibiyim sarışın mavi göz 😂😂 az değil mal
1
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
mal ne ya çocukmusun trip atıyosun konuşurken allla halla. her neyse sen öylesin diye tüm türkiyemi öyle sarışın oluyo mantığın süper , gayette az sayıda sarışın sayısı
Ana Sayfa > Moda & Stil > Sorular > Neden türkiyede sarışın ve kızıl saçlı erkek sayısı yok denecek kadar az (koyduğum resimlerdeki gibi biri niye yok)?
En İyi Cevaplar