Neden türkiyede sarışın ve kızıl saçlı erkek sayısı yok denecek kadar az (koyduğum resimlerdeki gibi biri niye yok)?

Neden hep kahverengi , siyah veya en fazla zorlasan koyu kumral renkleri var , hani sarışın veya kızıl erkek yılda bir kere belki görebiliriz o kadar az. sarışın ve kızıl kızların sayısı bile özellikle karadenizde epeyce çoğaldı ama hala erkeklerde çoğalmadı erkekler kumral kalmaya devam ediyor artık sarı saçlar görmek istiyoruz.
Neden türkiyede sarışın ve kızıl saçlı erkek sayısı yok denecek kadar az(koyduğum resimlerdeki gibi biri niye yok)?
Neden türkiyede sarışın ve kızıl saçlı erkek sayısı yok denecek kadar az (koyduğum resimlerdeki gibi biri niye yok)?

Neden türkiyede sarışın ve kızıl saçlı erkek sayısı yok denecek kadar az (koyduğum resimlerdeki gibi biri niye yok)?

Neden türkiyede sarışın ve kızıl saçlı erkek sayısı yok denecek kadar az (koyduğum resimlerdeki gibi biri niye yok)?
Neden türkiyede sarışın ve kızıl saçlı erkek sayısı yok denecek kadar az (koyduğum resimlerdeki gibi biri niye yok)?
Neden türkiyede sarışın ve kızıl saçlı erkek sayısı yok denecek kadar az (koyduğum resimlerdeki gibi biri niye yok)?

Neden türkiyede sarışın ve kızıl saçlı erkek sayısı yok denecek kadar az (koyduğum resimlerdeki gibi biri niye yok)?

Neden türkiyede sarışın ve kızıl saçlı erkek sayısı yok denecek kadar az (koyduğum resimlerdeki gibi biri niye yok)?




Neden türkiyede sarışın ve kızıl saçlı erkek sayısı yok denecek kadar az (koyduğum resimlerdeki gibi biri niye yok)?
Cevapla