Serenay Sarıkaya'nın güzelliği ve fiziği nasıl sizce?

Bence gayet hoş ama ya sizce?







şu yüze güzel değil demek neyin kafası? Canlı görseniz dibiniz düşer. bir esinize dostunuza bakin sonra da bu kadina bakin bir mi.
bence bir + sı yok sadece ünlü diye bu kadar ismi anılıyo
Bence türkleri temsil edebilecek kadar güzel, çekici, ve başarılı bir kadın
bana çok zayıf geliyo ama tabiki beğeniyorum gayet güzel
Cevap
10Cevap
Hem fizik hem yüz Türk standartlarına göre gayet güzel
vücudu guzel ama abartılacak güzelliği yok izmirde dışarı çıksan bu kızdan daha guzel yüzlerce kiz bulursun
bence kesinlikle güzel değil. ama fiziği tartışmasız tabiki 😊
@cannylmzz ordan belli oluyo demek.. ne hoş 😊
Yüzünde bebeksi güzellik yok ve gögüsler silikon. Pek begenmiyorum
Fiziği mükemmel güzelliği normal
#Türkçümilitan
Ben beğeniyorum bu kızı çok sempatik
Muhteşem.
-Gecen bol olsun.-
cok ince yüzüde güzeldegil
Çok güzel bir kadın
Senden büyüktür o
Yüzü değilde fiziği çok iyi
@cannylmzz aynı düşünmek zorunda değiliz saygılı ol
hiç güzel değil hatta çirkin
yüzünü begenmiyorum
yapisi hosuma gitmiyor
Fizik güzel zaten belli
Yüzünü beğenmiyorum ama fiziği iyi
Çirkin 😏
Sen daha mı güzelsin?
Taş taş
Mükemmel
begenmiyorum
Güzell 👌👍
Ben begenmiyorum.
Güzel
begenmiyorum
Fizik var
Güzel kadın
Bana itici geliyor
güzel sayılır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar