Saçında değişiklik isteyip boya sürmek istemeyenler için kına deneyimimi paylaşıcam belki size de fikir olur. RESİMLİ. ?

Saçında değişiklik isteyip boya sürmek istemeyenler için kına deneyimimi paylaşıcam belki size de fikir olur.RESİMLİ. ?
Saçında değişiklik isteyip boya sürmek istemeyenler için kına deneyimimi paylaşıcam belki size de fikir olur. RESİMLİ. ?




Benim saçlarımın doğal rengi siyaha en yakın kestane rengi. Bir kaç ay önce kına yaptım saçıma. Kınanın içine zerdeçal serptim üzerine limon sıktım. bir süre bekledikten sonra 1 yumurta kırıp zeytinyağı ekledim. Karıştırdıktan sonra belli bir kıvamı bulana kadar kaynattığım Kırmızı soğan kabuklarının suyunu (soğumasını bekliyorum tabi) ekledim. Karışımı 4-6 saat beklettikten sonra saçlarıma sürüp uyudum. Sabah da yıkadım. ( saçınızda 8saat kalmasıyla renk oturuyor ama daha fazla da olmasın) İlk yıkamada ne sıcak ne soğuk olan ılık suyla durulacak gerekiyor. Şampuan değerse hiçbir işe yaramaz. İlk yıkamadan sonra bol bol bakım yağı sürün. 2-3 gün sonra da şampuanla yıkayın. 1 hafta sonra renk iyice belli oluyor açılıyor. Sizin fikirleriniz nedir?
İşe yaramış, güzel.
İşe yaramamış, kötü.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar son olarak, burada tercihen kullandığım tel malzeme yumurta, onu çıkarırsanız renkte değişme olmaz, ama saçı inanılmaz besliyor. Ayrıca kına baş ağrısına da iyi gelir, hepinize teşekkürler 😊
Saçında değişiklik isteyip boya sürmek istemeyenler için kına deneyimimi paylaşıcam belki size de fikir olur. RESİMLİ. ?
Cevapla