Beyaz tenliyim ne alsam köyü geliyor ve de yüzümde durmuyor. Zaten çok soluk cildim var ne önerirsiniz ya şunu kesin kullan dediğini var mı?
Fondöten ve pudranın kaliteli olması gerekiyor bana kalırsa çünkü başka hiçbir makyaj malzemesi kullanmadan da kusurlarını kapatabilirsin. Bu nedenle bence pahalı da olsa MAC, Loreal, Lancome gibi ürünler kullanmalısın. Zaten bir kutu seni aşağı yukarı 3 ay idare ediyor. Ben şu anda Lancome fondöten kullanıyorum, yaklaşık 3 ay oldu alalı daha yarısında şişenin. Pudra olarak da MAC kullanıyorum, onu da yanlış hatırlamıyorsam nisanda almıştım hala bir ay daha idare edebilir beni. Kaliteli kullan, hem daha fazla renk alternatifi var. Orada görevlilerin tavsiyesine göre hareket et ve asla fondöteni elinin üstünde deneme, bileğinde denemelisin ki yüzüne en yakışacak rengi seçebilesin.
Ya ben note kullaniyordum sadece arada biyere giderken suruyodum nerdryse 6 aya yakin gitti sonda bozulur diye kullandim bitirdim. Cok soluk duruyorum Şu an elimdekileri fondoten acicilarla acip bitircem baska urune oyle gecmeyi dusunuyorum. Macin face and body filan cok duymustum
bnde bgun mıssha yı sıparıs verdım bende cok beyazım.. ben carsamba gunu mıssha yı aradım bana tester gonderırmısınz dedım sadece kargo ucretını odedım tester gonderdıler bugun elıme ulastı denedım hemen 21 numarasını sıparıs verdım tenıme tek olan bb krem bu oldu yanıı. ıstersen sana numarasını verım sende ara tester ıste canım
Bana numarasını verir misin ve kargo ne kadar ödedin
Missha oturdugum yerde bir avm de var bakayim orayada
tamam sagol
Hmm tamam
Bence en iyisi bir eczaneye gidip danışman ve dermokozmetik ürünler kullanmanı tavsiye ederim.
Cevap
2Cevap
Uygun fiyatli markalarda genelde cok acik renkler olmuyor. O yuzden bence mac bobbi brown tekin acar gibi yerlere bakabilirsin. Uygun fiyatlı olarak da watsonslarda pure beauty bb krem var. Tek renk ve acik tonlu. Ona bakabilirsin.
Pure beauty kullaniyorum zaten bir o iyi geliyo. Bazen onla fondoteni karistirip suruyorum
Valla cok beyazsan o zaman dedigim gibi yap para biriktir biraz. Kaliteli markalardan al onların rengi baya cok oluyor. Fondoten zaten uzun sure kullaniliyor ya. Verdigin paraya deger
Canım ilk olarak yüzünü bol suyla yıkamanı öneririm. Eğer yüzünün soluk durmasını istemiyorsan, zeytinyağını bir kaç damlalar halinde sürersen bu senin yüzünün zamanla parlamasına neden olacaktır. Ve makyaj ürünleri olarak ise kesinlikle flormar'ı öneririm.
Flormarin mat diye siyah kapakli fondoteni var aldim en acik rengi ama bana koyu geldi bende 2 fondoteni karistirip suruyodum
yuz tonunu esitleyici seyler alabilirsin eczaneler falan fondoten hic guzel duran bir sey degil ya :)
Ya zaten 30 cc lik bir sise 6 ay dahada fazla gidiyo ama ozel gunlerde kullaniyorum koyu geliyo sorun yasiyorum bb kremlerdede boyle olmuyor
Tesekkur ederim
Maybelline veya loreal marka fondotenlerin renk secenekleri uygun olacaktır cildine renk katmak icin bronzer vs kullanabilirsin
Tesekkur ederim
Rimmel london beyaz kapaklı serinin 100 ivory'si tam bir beyaz ten👍
Onun mavi kapaklisini kullaniyorum ama koyu geliyo ama seviyorum acma sansim olsa keske
LR Colours fondöten cok güzel kapatıcılığı da var ınstagram sayfamdan inceleyebilirsiniz isterseniz @babybirdsslr
Kendi cilt tipine uygun yapili fondoteni aldiktan sonra renk acici damlalarla yuzune uygun rengi elde edebilirsin, ornek: the body shop un fondoten acici damlalari
Ben de beyaz tenliyim ve normal insanların ten rengi gerçekten allık gibi duruyor.. chanel kullanıyorum, fazlasıyla uydu yüzüme
bronz kremleri var her yere sürebiliyorsun al ve tüm vücudunda kullan
Parlak makyaj ürünlero beyaz tenlilerde cok yakışıyor
Oriflame the öne serisi bb kremi en açık rengini al mükemmel bende kullanıyorum çok iyi.
Bence bilen bir kozmetikçiyle konuşman lazım
Kullanma zararlı zaten
Yani 30 cc lik bir sise 6ay yetiyor ama bozulur diye arada kullaniyorum
Ten rengine uyan fondoten var
Farmasi çok doğal duruyor
Tenn hangi renk
Beyaz
Ya asiri belli yani yuzumle boynum ya da diger yerler arasinda belirgin fark oluyo
Vardır illa ki
Doğal kal
hiç bişi kullanma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar