Öncelikle herkese merhaba.
Dün arkadaşımla birlikte bir delilik yapıp saçımızı hint kinasiyla siyah renge boyadık ama ben saçımın 2 ton daha açık olmasını isterdim. Bugün saçımı 2 kere beyaz sabunla yıkadım sizce ise yarar mı ya da işe yarar dediğiniz bir bilgi var mı?
Sizce saçım ne zaman 2 ton açılır lütfen bana fikirler üretin buna çok ihtiyacim var.
Dün arkadaşımla birlikte bir delilik yapıp saçımızı hint kinasiyla siyah renge boyadık ama ben saçımın 2 ton daha açık olmasını isterdim. Bugün saçımı 2 kere beyaz sabunla yıkadım sizce ise yarar mı ya da işe yarar dediğiniz bir bilgi var mı?
Sizce saçım ne zaman 2 ton açılır lütfen bana fikirler üretin buna çok ihtiyacim var.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar