Eşofman giyen erkekler hakkında anket ve yorumlarınız lütfen.
Evet, Eşofmanlı Erkek çekicidir.
Hayır, Değildir.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Rahat ediyorsam külotlu çorap dahi giyinirim.. Varsın keko desinler.. Algılarımın kaynağı doğrudan standart güncel durumlar doğurmuyor.. İstersem ceketime gül takarım.. Ne yaptım deme lan allahsız sana taptımmm!!! Taptımm!! diye hakkı bulut efekti de verebilirim..
Harikasın dostum :)
Haklıymışım ama sarhoş kafayla yazmışım.. :(
Anlıyorum...
Birader ne saçma soru bu ya eşofmanı çekici olmak içinmi giyiyoz mk :D
Yok kardeşim biz giyiyoruz çakma ya da gerçek :) Ama acaba kadınlar nasıl bakıyor bize buda önemli sonra çıkıyonuz diyonuz ki işte yok efendim manitam yok oyum yok buyum yok önemli bunlar :)
Fermuarli eşofman üstleri çok berbat bir görüntü oluşturuyor
Cevap
4Cevap
Takım olduğu sürece gayet güzel durur.
hayır değildir çünkü keko olarak gözükürler.
Eskidendi o çekicilik artık son derece itici
Gri alt eşofman severim.
Bazılarına yakışıyor.
Hayır
giy gitsin
Değil.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar