Yırtık kot giyenler hakkında ne düşünüyorsunuz? Giyer misiniz sizde? 😛😂😂😂😄?

Yırtık kot giyenler hakkında ne düşünüyorsunuz? Giyer misiniz sizde? 😛😂😂😂😄?
Yırtık kot gördüklerinde yaşlı teyzeler dikme gereği hissediyor. :D Bizde herseferinde "ya onun modeli öyleeee! "diyoruz elbette.
Yırtık kot giyenler hakkında ne düşünüyorsunuz? Giyer misiniz sizde? 😛😂😂😂😄?

Peki bu durum hakkında ne düşünüyoruzzz?😂😂😂😂

Güncellemeler
+1 yıl
Fışkırmamak şartıyla giymeli herkes bence.😂😂😂
Güncellemeler
+1 yıl
😊😊😊😊😊
Yırtık kot giyenler hakkında ne düşünüyorsunuz? Giyer misiniz sizde? 😛😂😂😂😄?
Cevapla