Kafam büyük ve arkası düz olduğu halde saçlarımı kısacık kestirmek çok mu kötü olur?

Saçlarımla uğraşmayı sevmiyorum. Uzun zamandır sanki kafamda bir ağırlık. Kafa şeklinden dolayı vazgeçiyorum hep kestirmekten. Bazende diyorum ki bu şekilci insanlara inat kestir. bir çok kız haftada bir kez banyo yapıp fön çektirip bir hafta geziyor. Ben her gün banyo yapıyorum ve kurutmak tam bir işkence. Yüzüm de kare ayrıca.
Güncellemeler
+1 yıl
Ayrıca uzun boylu geniş omuzlu ve iri yapılı biriyim. Ortaokula kadar hiç uzatmadım. Kısayken erkek gibi oluyordum hep. Ama şimdi nasıl olur bilemiyorum. Saçlarım güzel ama tararken bile çok sıkılıyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Ayrıca boynum da ince
Kafam büyük ve arkası düz olduğu halde saçlarımı kısacık kestirmek çok mu kötü olur?
Cevapla